• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

bianca
    allt var fel på menyn på mig förutom efterrätten men det lät så gott så jag lät det vara

murgrönan
    om ni ringer dit får ni säkert delbetala, surt att fåe n sån räkning!

plutten
    åh grattis till att plutten sover bättre nu!!

idag åker vi till landet och ska fixa inför helgen. nu har vi inget vatten så vi får hämta i pumpen - vi drar till stenåldern
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

bianca
    det nya blir bra!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

halloj!
    nu har vi stängt ner landet för vintern, jag har klyft ved och använt motorsågen, känner mig inte det minsta kvinnlig ha ha

Lillie
    stackars F! Ni får väl känna efter hur hon mår ifall ni ska gå på firande

swe
    ska bli kul att se nya frisyren!

plutten
    klart vi ska ses i veckan, jag coh Hellur kunde på em idag iallafall!

Frill
    knäppt hur de vill att man ska mäta! Med nestles välling (som V nu dricker!!, äntligen!) är det 5 msk på 200 ml vatten

TH
    kul att du kan hänga med på fredag!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

det blev ingen träff för mig idag heller, följde med min syster till sös som tidigare opererats för cellförändringar i livmodertappen och nu var hon på koll igen. tyvärr verkade det som det fanns kvar så om det rä så opereras hon igen. Som tur var är det ju inte cancer eller ändrar förmågan att få barn!

Jga är så himla trött idag, V vaknade 01, 05 och sen 06. första gångerna fick han bara nappen och på morgonen välling men det måste ha slagit hårt på min egen sömn.

ikväll är L ute med jobbet så det blir Cityakuten och sen i säng för min del.

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

åh jag dör vad gulligt, just nu ligger V och pussar sin egen spegelbild på lekmattan
    han tittar länge, jollrar och sen pussar!

plutten
    tack för trevlig prommis och kändisspotting - manliga Lotta Bromé

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

jag är också sugen på fika på em imorgon!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

jobbigtmed alla sjuklingar, hoppas era små gryn kryar på sig snart!

zul
    jag var borta en hel helg (fre-sön) från V och han var med pappa och det gick utmärkt! Tror nog du ska "släppa iväg" dem själva, det är nog nyttigt för alla

på fredag är det party, ska bli så himla trevligt! jag ska dricka massa vin och röka! ha ha

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

hej, vi kan inte komma idag då V har blivit magsjuk stackarn.
    han är gnällig periodvis och har kräkts säkert minst 6-7 gånger här på morgonen

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

PLUTTEN
    usch vad jobbigt för din vän!

pippi
    vi har försäkt med ersättning och välling på morgonen men det har vänt så nu har han bara fått vätskeersättning + att jag köpt äppeldryck som jag tänkte spä ut med lite vatten (borde funka då sjukvårdsrådgivningen sa att rivet äpple är bra sen när han kan börja äta igen), sen var majsvälling bra.

nu har han inte kräkts på 2 timmar iallafall så vi får hoppas att det är kortvarigt!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

nu sover han och jag ska äta lunch. nu har han nästan druckit en flaska (250 ml) vätskeersättning. ska jag ge honom en sån flaska till innan jag provar majsvälling?
    han har ju fått detta pö om pö men han dricker det med god aptit.
    vill ju inte att allt ska vända och han blir tom i magen igen....

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6