Inlägg från: Plutten forever |Visa alla inlägg
  • Plutten forever

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

zul, jag har också  fastnat där! vi kan bli vänner, sök upp mig bara, josefin landin.

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Plutten forever

Ja, Grattis Lisa på födelsedagen! Och vet du, 27 är inte alls fem år för mycket, det är alldeles lagom (däremot bävar jag inför 28-årsdagen )

Bianka: Lilia Manzoor, shit vilket übercoolt namn du har! Du är ju redo för Hollywood.

• Plutten forever

förresten bianka, grattis till sömnmarathonet! hoppas han fortsätter så.

• Plutten forever

sole- jobbigt, hoppas du kan sova lite nu då! vi smsar dig när vi är klara på ÖF.

Grattis söt-Viktor!

• Plutten forever

Swe, sole och ginger, vad roligt det var att ha er här på min lilla öppna förskola! och vilka fina avtryck ni gjorde! Jag ska ladda upp bilderna när Alvin somnat.

Sole: tack för att du fixade gåstolen, han går omkring här och ler. Lite mindre gnällig nu. Han kanske tröttnade på ert sällskap? (men det gjorde inte jag)

• Plutten forever

Sole, Swe och Ginger (samt alla andra som vill titta) Nu har jag lagt in bilderna från idag i mitt galleri - de ligger under "Marsmammorna". OBS: det är bara de som jag har i min adressbok som kan gå in och titta. Om jag glömt någon här i tråden, säg till!

• Plutten forever

Sole: Det är så olika från dag till dag, vissa dagar blir det bara ersättning och välling. Men TYP såhär: (alla tider är cirkatider!!)

8.00 Ersättning ca 170 ml

11.30 Någon grönsakspuré, tex blomkål, plus lite fruktpuré + vatten i pipmugg. Sedan ersättning efteråt, eftersom han inte äter så mycket mat ännu.

15.00 Frukt + Ersättning ca 150 ml

17.30 Stor portion Havregröt med fruktpuré (just nu mycket katrinplommon pga hård mage...) + vatten i pipmugg

18.45 Välling 220 ml
    19.00 Sover som en stock

(sedan äter han 100 ml ersättning eller välling någon gång under natten. Ca kl 02.30)

• Plutten forever
    Utekväll
    det står ju mellan den 13e och den 26e nu, skriver upp alla namn och sen får var och en skriva det datum som passar bäst!

Plutten    26
    Sole        26
    Murgrönan
    Hellur
    bianca2
    Swe
    J79
    Lillie74
    ABC08
    Zul
    Pippil8
    Frill
    Sofffy
    Vivs
    Ginger6
    Lillenlillen
    TH
    Emma3
    Björklöv
  • Plutten forever

hellur- vad konstigt! du är i min adressbok. det här måste undersökas!

• Plutten forever

hellur: vad jobbigt, hoppas du kryar på dig fort!
    du ska inte känna så, och som jag skrev var det cirkatider och ungefärliga mängder, det är inte så exakt. Och för bara 1,5 månad sedan åt Alvin HELA tiden, jag fick jättemycket ångest när någon sa att deras barn åt var 3-4 timme. W är ju dessutom 1 månad yngre
    Krya på dig!!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6