Jennnie skrev 2007-09-29 20:09:15 följande:
Måste bara berätta Men var in till face idag, och vilka fina ögonskuggor dom har (eyedust), blev superimponerad och gick därifrån med två skuggor som jag ska matcha (shangri-la och grateful). Den ena såg nästan orange ut i burken, men det var tjejen i butiken som hade den på ögonen och jag var tvungen att fråga vad hon hade på sig för den var så himla snygg och så var den det, ser inte alls orange ut på, utan jättefint skimrande skugga, och sedan en brun som jag har i v:et typ... Var tvungen att prova direkt när jag kom hem och det var så snyggt. Är så nöjd så nu kommer jag nog inte att köra med några andra skuggor än från face, har ju beställt några från em men undrar om de kan bli snyggare än så här? Fanns massor av fina skimrande skuggor, hade kunnat köpa minst tio stycken jag lovar! Köpte även deras skuggpensel som var jättebra. Skuggorna hade ett hyffsat pris också (139 kr/st).Måste fråga er lite frågor också, var köper ni mac? Och har ni alltid eyeliner när ni bär ögonskugga? Gillar inte att rita eyeliner Kram Jennie
Jennnie- Jag hae också Shangri-la, den är råååsnygg, sen har jag ReBirt från FACE. Koola båda två. Kolla in i Fridapidas galleri, på bild nr 4 har hon Shangri-la matchade med andra skuggor från FACE*ballt*