Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

Linny skrev 2007-10-03 17:27:18 följande:
    Shiseidos kan du tex. köpa på Kicks och ofta på Åhléns. Där de säljer Shiseidos produkter helt enkelt
    Tror nog inte att Kicks säljer Shiseido produkter , Åhléns city och NK däremot!!
    kent - Ett tidsfördriv att dö för!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-10-03 17:46:02 följande:
    Kicks säljer Shiseidos produkter och deras ögonfransböjare i Täby Centrum i alla fall
    Lyllos dig då som bor norr om stan !!
  • Majestic
    maddie3 skrev 2007-10-03 21:13:15 följande:
    Gokväll Jaa nu har jag gett MUS eyeprimer en chans till, den är väl ok. Nu har jag gjort som jag fått tips om o det blev bättre men är inte helt nöjd ändå. Kanske har för höga förväntningar o krav!!En bra primer att ha under foundationen skulle jag behöva, någon som kan tipsa om en bra en??? Kanske ni har tipsat om det tidigare men orkar inte leta i tråden.
    Maddie- Urban Dacays eyeprimer är superbra, skuggorna sitter fast aaaaall day and night !!
  • Majestic
    En kul grej bara: den gamla tråden hade 1387 inlägg och 138 sidor, jag tror vi slår rekord med den här tråden, redan första månaden !!!
  • Majestic

Nu blir det Seinfeld, godis och muffins i soffan med maken!!

Natti!!

• Majestic
    Linny skrev 2007-10-04 08:49:00 följande:
    Fridapida: Gillar dina sminkningar så mycket!! Fattar inte hur du får så tydliga och fina övergångar men ändå mjuka. Min globlinje sitter så djupt så även om jag har en liten fjuttig tunn pensel så kommer färgen ändå ovanför/under så det blir ett tjockt streck... Fast det måste det ju i och för sig annars så syns det knappt ens när jag blundar Men ditt är så snyggt!! *avis*Jahaaaaaaaaaaa, nu en fråga angående krämer..Min Dermalogica Active moist samt min Biotherm ögonkräm är på upphällningen. Nu ska jag köpa nytt. Är nöjd med Dermalogican i allt utom doften. Den luktar sura fötter o mögel (lite överdrivet men ungefär..) Hur är Decleor? Annat förslag?Ögonkräm: Jag vill ha en som reducerar "puffiness", linjer runt ögonen osv osv.. Förslag?
    Linny- Sura fötter och mögel???Hahaha
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-10-04 11:05:14 följande:
    Är det nån som prövat Kanebos instant natural golden glow? Om inte, den är helt suverän. En färgad gele som man får super fin färg av och jätte lätt att "kladda" dit
    Neoaliya- Det låter som ACO gel som FRidapida nämde i TS, den är braaa !!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-10-04 13:07:14 följande:
    Lilja: Ok, tack Tycker inte du att Dermalogica luktar sunk? Har du testat ögonskuggepennan från Mac också?
    Linny- Jag har MAC´s shadestick (Beige-ing) krämig, snygg och bra!!
  • Majestic
    lilja71 skrev 2007-10-04 13:15:44 följande:
    Förresten jag har nog en sån penna när jag tänker efter, men jag har inte använt den på väldigt länge. Har för mig att jag var sådär halvnöjd med den.....Har deras pigment som jag gillar bra också.
    lilja- Ja deras pigment är bra, ja har en i färgen Chocolate Brown, den är snygg!!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-10-04 13:28:04 följande:
    Ja det var shadestick jag tänkte på. Såg så coolt ut.. Går de att använda bara för sig självt eller kan man lägga tre olika shadestick färger o sedan sudda mellan dem??
    Linny- Visst kan man använda olika samtidigt, de är lite krämiga men jag trår att det borde gå!!
    Linny skrev 2007-10-04 13:27:18 följande:
    Har man pigmenten över painten? Hur funkar det??
    Pigment är som eyedust ungefär!!
Svar på tråden Smink Smink Smink!