Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

Lejån skrev 2007-09-26 22:11:21 följande:
    Maddie3: tänkte svara exakt samma lila som Fridapida! Empire är superduperfin och lätt att jobba med. (Tycker jag) Majestic: Jag tipsar om Glam choc skuggan och kajalpennnan "wooden metallic" eller vad den nu heter.  Fiint! Linny: Gaaah, gissa om jag blir avis om du köper Glam choc!
    Lejån- Men gud vad alla gillar Empire, är det bara jag som inte passar i den. Ser ut som en alkoholist som inte har sovit på 3 dagar, så jag skippar den, men den är sååå snygg !!

Glam choc, vad är det för färg?? Kajalpennan, det är väl den olivgröna metalliska ?!!
    I´m not deaf, I´m just ignoring you!!
  • Majestic
    Lone Star State skrev 2007-09-26 22:24:05 följande:
    Hur stor är en cover all mix burk??! Den ser ju miniliten ut på bilden men har inte sett den på riktigt i butiken..
    LSS- Så här ungefär...*fniss* Ååå, cover all mix är sååååå bra !! Nej, skämt å sido den är ungefär lika stor som Microshadow ögonskuggor!!
  • Majestic
    Lone Star State skrev 2007-09-26 22:36:54 följande:
    kikade lite på sidan... Det verkar som att man kan köpa burkar med bara det gula pigmentet i också.. Men då kanske det är lika bra att köpa den med tre i Min concealer är ändå inge bra.. Räcker den länge? alltså, är den dryg?Blir nog att jag köper den i morrn
    LSS- Jag har för mig att jag har sett det gula pigmentet för sig själv , men jag tycker att cover all mix är värt pengarna. Den räcker länge, den är dryg och superbra!!
  • Majestic
    Honey1982 skrev 2007-09-27 15:51:57 följande:
    kul att så många ska gå på klubbkvällen .vi på Make Up Store i Jönköping hoppas förstås också på mycket folk.ska strax påbörja sminkningen.kan tipsa om nya glittereyelinern Aqua, ljust turkos och sååå fin
    Honey1982- Glittereyelinern?? Jag har ju redan Neon, som jag har använt EN gång !!
  • Majestic
    Fluffguf skrev 2007-09-27 16:38:14 följande:
    Någon mer än jag som upplever att PLs ögonskuggor håller lite dåligt? Hur får jag dem att hålla bättre, primer?
    Fluff- Med blend & fix eller med primern!!
  • Majestic
    Lone Star State skrev 2007-09-27 19:06:47 följande:
    Vilken färg är glamchoc? Letade lite men visste ju inte vilken färg jag skulle leta efter.. hehe.. Och vad för sort är det?Jag är heeeelnöjd!! Köpte en cover all mix, inte provat ännu.. Men testade lite med den gula på kinden och der såg mindre rött ut just där när jag kom in efter hundpromenaden Sen så köpte jag choco do´r och old gold.. SÅÅÅ snygga ihop!! Hel såld! Och nu köpte jag Sparkling beach pennan som jag tycker är så fin.. Men jag vet inte alls när den ska komma till användning eller om jag passar i den.. tips!? Köpte den ändå.. den vart ju gratis med rabatten.. Fick också en nesisär (stavas??) och en microshadow, sepia tror jag den hette.. vet inte riktigt när den ska användas.. men hittar nog på nått.. och ett lipgloss.. Riktigt bra gåva.. Och jag är ganska så säker på att de är värt mer än 125 kr som det stod på lappen.. bara skuggan kostar ju 125 Hur har det gått för er andra?! Eller nu kanske är och shoppar nu
    LSS- Jag skriver ner alla skuggor, eyeliner, eyedust det pratas om här, sen går jag in på MUS och frågar expediten. Hon måste tycka att jag är mysko*asg*
    Fridapida skrev 2007-09-27 17:22:44 följande:
    MajesticUndrade du om hur jag fick den så orange? Jag trycker på den o inte gnuggar. Det är när man gnuggar som det blir mer rosa.
    Fridapida- Jo, det var jag som undrade om Shangri-la, ska träna att inte gnugga på den !!
    Linny skrev 2007-09-27 18:51:48 följande:
    Tillbaka! Fick handla med rabatt trots att det var inställt som sagt. Köpte x-ray, ögonbrynsfixering, ögonbrynsskugga. Sedan tänkte jag köpa glamchoc men den var slut!!! Gulliga tjejen som jobbade tyckte synd om mig och gav mig lite i en provburk gratis. *glad*
    Linny- Stackare som inte hann köpa Glamchoc!! Är den sååå bra?? Klubbkväll på MUS blev flyttad till på lördag*bläää*
  • Majestic
    Linny skrev 2007-09-27 21:10:44 följande:
    Puss på dig Lonestarstate
    Wooh, vad det pussas här !!
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-09-27 21:18:11 följande:
    Jag har köpt:Microshadows:TreasureSavannaNectar (sååå cool)Muffin (till lillasyrran)PollutionKöpte även:Brow fixJag fick även lite presenter:En brunmetallic neccesärMicroshadow MustardLipstick JuicyThat's it. Jag handlade lite på Åhlen's också:Blush subtil, Pink Splash från LancomeLäppstift nr 100 orange LancomeMaxfactor Masterpiece Max
    Fridapida- Det var ju ett rejäl köp för att vara student, har CSN höjt beloppet ??!!

Nectar låter coolt, vad är det för färg??

Linny- Liknar Glamchoc JÄTTEMYCKET Inka??
  • Majestic
    Lone Star State skrev 2007-09-27 22:15:16 följande:
    Du får säkert också en om du är RIKTIGT snäll.. Hehe..
    LSS- Snäll å snäll...*fniss*
  • Majestic
    Lone Star State skrev 2007-09-27 22:17:48 följande:
    Jag tycker faktiskt att make up stora har hyfsade priser.. Här kommer du kunna få många fina tips
    LSS- Jag tycker också MUS har hyfsade priser !!
Svar på tråden Smink Smink Smink!