Lone Star State skrev 2007-09-27 19:06:47 följande:
Vilken färg är glamchoc? Letade lite men visste ju inte vilken färg jag skulle leta efter.. hehe.. Och vad för sort är det?Jag är heeeelnöjd!! Köpte en cover all mix, inte provat ännu.. Men testade lite med den gula på kinden och der såg mindre rött ut just där när jag kom in efter hundpromenaden Sen så köpte jag choco do´r och old gold.. SÅÅÅ snygga ihop!! Hel såld! Och nu köpte jag Sparkling beach pennan som jag tycker är så fin.. Men jag vet inte alls när den ska komma till användning eller om jag passar i den.. tips!? Köpte den ändå.. den vart ju gratis med rabatten.. Fick också en nesisär (stavas??) och en microshadow, sepia tror jag den hette.. vet inte riktigt när den ska användas.. men hittar nog på nått.. och ett lipgloss.. Riktigt bra gåva.. Och jag är ganska så säker på att de är värt mer än 125 kr som det stod på lappen.. bara skuggan kostar ju 125 Hur har det gått för er andra?! Eller nu kanske är och shoppar nu
LSS- Jag skriver ner alla skuggor, eyeliner, eyedust det pratas om här, sen går jag in på MUS och frågar expediten. Hon måste tycka att jag är mysko*asg*
Fridapida skrev 2007-09-27 17:22:44 följande:
MajesticUndrade du om hur jag fick den så orange? Jag trycker på den o inte gnuggar. Det är när man gnuggar som det blir mer rosa.
Fridapida- Jo, det var jag som undrade om Shangri-la, ska träna att inte gnugga på den

!!
Linny skrev 2007-09-27 18:51:48 följande:
Tillbaka! Fick handla med rabatt trots att det var inställt som sagt. Köpte x-ray, ögonbrynsfixering, ögonbrynsskugga. Sedan tänkte jag köpa glamchoc men den var slut!!! Gulliga tjejen som jobbade tyckte synd om mig och gav mig lite i en provburk gratis. *glad*
Linny- Stackare som inte hann köpa Glamchoc!! Är den sååå bra?? Klubbkväll på MUS blev flyttad till på lördag*bläää*