Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink Smink Smink!

Jag tyckte också att pls skuggor satt dåligt först, men de sitter bra på mig när jag lägger en cremeögonskugga under.

• Fluffguf
    trollsanna skrev 2007-10-13 13:41:17 följande:
    Tycker PL:s skuggor sitter bra. Jag gillar dom starkt eftersom man kan köpa nästan alla färger. Bra skuggor till det priset. Fast det tog mig någon vecka att bli sams med skuggorna. Man måste jobba med dom på ett annat sätt.Dagen sminkning finns upplagd. Blev Purpel aura tillsamans med Utopia från PL.
    Supersnyggt verkligen! Jättebra inspiration
  • Fluffguf
    DEB skrev 2007-10-13 18:07:02 följande:
    Och idag är jag supernöjd med PL skuggorna. Konstigt. Verkar vara väldigt olika från skugga till skugga precis som ni säger.
    Ja, det är stor skillnad på de olika!
  • Fluffguf
    Majestic skrev 2007-10-14 15:58:06 följande:
    Glam- Snyggt, men gud vad mycket smink du har, inte ens MUS så många ögoskuggor!!!
    Jag håller med, shit vad mycket smink, det är som en hel butik ju
    Jag trodde att jag hade mycket, men det är ju inget mot det där!
  • Fluffguf
    elma skrev 2007-10-16 17:23:28 följande:
    idag har min fast-lash och japonesque fransböjare kommit!!!! ska bli så kul att testa. och imorgon kommer maken hem med mina mac-skuggor!
    Åh vad avunsjuk jag är! Är det den ögonfransböjaren som böjer en bit i taget?
    Jag är så sugen på att testa fast lash, men budgeten tillåter inte det den här månaden, jag har verkligen shoppat loss på smink
    Rösta på mig i expedition effell! www.familjeliv.se/Forum-11-259/m25791211.html
  • Fluffguf
    Mommmy Dearest skrev 2007-10-17 17:21:03 följande:
    Ohhh, tack. ska definitivt kolla in det kanske att jag kan se bra ut trots allt :P
    Självklart kan du sminka dig snyggt precis som alla andra, det finns ju miljoner med asiatiska kvinnor som sminkar sig Du råkar bara bo i fel land för att köpa rätt produkter... Jag känner en asiatisk tjej som har precis samma problem, hon kan aldrig hitta riktigt rätt produkter här i sverige, det mesta som säljs här är ju anpassat efter europeiska kvinnor.
    Men om jag inte minns fel så är väl trollsanna asiat?
  • Fluffguf
    trollsanna skrev 2007-10-17 19:29:26 följande:
    FluffgufTyvärr så är jag inte asiat. Första gången jag får höra det. Kul. Är en norrläning med lite finskt lappblod.   Fast det spelar ingen roll. Ska man se på ögonformen så påminner  faktiskt mina ögon om asiatisk form.
    Haha, ursäkta då
    Jag har bara sett dina sminkbilder, och jag tycker att du ser asiatisk ut där.
  • Fluffguf
    trollsanna skrev 2007-10-17 19:40:30 följande:
    FluffgufInte behöver du be om ursäkt. Det var bara kul.  
    Nej, det var ju inte som att jag förolämpade dig, men jag tycker att det var lite pinsamt att jag såg så fel
  • Fluffguf
    Lone Star State skrev 2007-10-17 20:52:05 följande:
    ingen som vet priset på den där boxen!?!? VILL HA!! Just nu ligger ALLT över hela köksbordet.. min man blir tokig!!!
    Jag tror att det var ungefär 350 på jula.
  • Fluffguf

Fridapida: vilka provade du?
    De håller inget vidare tycker jag, men med primer under funkar det helt okej med de flesta, och det är så billigt att man kan tåla att det inte är samma höga kvalitet som de riktigt dyra tycker jag

Svar på tråden Smink Smink Smink!