Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink Smink Smink!

ScreamJP skrev 2007-10-18 13:39:03 följande:
    Hej! Jag är lite nyfiken på om nån testat PL´s rouge Nymph som det pratades om tidigare i tråden? Den som skulle vara lik Nars Orgasm..? Är såååå sugen på att beställa men har egentligen stängt sminkkontot för den här månaden. Ris/ros? Nån som testat båda eller har tips på nån annan med lite moderatare pris än nars?
    Jag har provat nymph, men inte orgasm. Det har en härlig färg som smälter in perfekt, tyvärr nästan lite för mycket tycker jag, man får ta flera lager för att det ska synas ordentligt. Lite väl mycket skimmer för min smak, men det ser mer skimrigt ut i burken än vad det är på huden. Slutsats: Bra, men så överfantastiskt som vissa tycker är det inte. Men helt klart värt pengarna
    Rösta på mig i expedition effell! www.familjeliv.se/Forum-11-259/m25791211.html
  • Fluffguf
    maddie3 skrev 2007-10-18 15:10:47 följande:
    undrar om den finns här där jag bor. Vi har kicks, åhlens men om de för Shiseido det vet jag inte, får kolla det. Är den svindyr?
    Jag köpte den för ett par veckor sedan på Åhlens i Göteborg, den kostade 225 kr.
  • Fluffguf
    ScreamJP skrev 2007-10-18 16:53:42 följande:
    jag gillar iofs lite skimmer Blir vansinnigt blek på vintern och har precis färgat över mitt blonderade hår med en ganska mörkt brun ton, tänkte att det kanske skulle vara bra med nåt mindre färgstarkt att variera med. Och billigt är det ju, det har du rätt i... Kanske bara är att beställa egentligen, varför tveka för 75 kronor Synd bara att man blir så sugen på att beställa annat när man liks är på g
    Om du gillar skimmer tycker jag absolut att du ska beställa det! Jag vill helst ha litte mattare rouge, så det passade inte mig så bra.
  • Fluffguf
    02 05 skrev 2007-10-18 18:41:21 följande:
    Märker du skillnad på den o din gamla?
    Ja, jag tycker att denna är betydligt bättre, jag hade en sån där superbillig innan. Inte för att jag vet vad det är som gör den bättre, min sambo påstår att den enda skillnaden är att de där gummigrejerna är olika färg, men något är det Jag tror att den har en lite bättre form, för jag kommer åt bättre utan att klämma ögonlocket.
  • Fluffguf

Jag sitter och klurar på hur jag ska sminka mig imorgon... Jag fyller år och vi ska ut och äta, och sedan gå till någon nattklubb, så jag vill göra något lite extra. Någon som har något bra tips? Jag ska ha en svart klänning med röda blommor. Jag funderade på att köra en klassisk sotning i svart, men jag är öppen för det mesta

• Fluffguf
    Fridapida skrev 2007-10-19 14:27:40 följande:
    Jag är väldigt förtjust i sotningar. Ska man ut på krogen så syns inte de ljusa fina färgerna lika bra. Tycker att du kan sota. Använder du rouge? Lägg lite av rougen i slutet på sotningen... svårt att förklara. Men det brukar bli snyggt.
    Tack för tipset, jag ska testa det! Menar du i globlinjen, jag har för mig att du gör så? Jag tänkte testa lite senare, då kan jag lägga in en bild så får ni säga vad ni tycker
Svar på tråden Smink Smink Smink!