Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink Smink Smink!

greeneyes skrev 2007-10-31 14:31:36 följande:
    tack! hm, jag målar med jättevässad penna liksom på ytterkanten av vrån.. svårt att förklara, men jag målar liksom på huden o inte innanför där så att säga. resten av ögat målar jag dock innanför.
    Åh! Jag trodde att man målade innanför Generad Jag får prova igen då
    Rösta på mig i expedition effell! www.familjeliv.se/Forum-11-259/m25791211.html
  • Fluffguf

Jag tycker att det är svårt att få skuggorna jämnt när jag använder primer. Ögonskuggan lägger sig liksom i primern och går inte att svepa ut sådär enkelt som man gör utan. Hur gör ni andra?

• Fluffguf

Hej! Jag har varit upptagen med att göra om i lägenheten ett par dagar, så jag har inte hunnit titta in förrän nu!

Jag såg att ni diskuterade om man ska ha mascara på underfransarna. Jag kan absolut inte ha det, jag ser helt galen ut då. Jag har jättelånga ögonfransar nere också, de är nästan lika långa både uppe och nere. Jag brukar bara köra kajal eller ögonskugga, det ser ju konstigt ut om man inte balanserar upp mascaran med något mörkt nertill också.

• Fluffguf

Det var någon som la in en länk till en sida med massor av ögonsminkningar i olika färger. Jag har tappat bort länken, är det någon som har den så jag slipper leta igenom flera hundra inlägg?

• Fluffguf

Jag hade lite tråkigt idag, så jag testade några av mina PL-skuggor, resultatet finns i galleriet. Det är verkligen mycket roligare att leka när man har så mycket ögonskuggor

• Fluffguf

Jag är totalt insnöad på svart mascara, jag har aldrig ens testat något annat. Jag ser framför mig de där fula sminkningarna från 80-talet

• Fluffguf
    Majestic skrev 2007-11-05 12:05:57 följande:
    Fluff- Det behöver inte vara fult alls, jag kan tex köra med grå skugga/eyedust och köra med mörkblå mascara och det kan bli hur snyggt som helst. Har faktiskt fått många komplimanger för det!!
    Ja, jag har hört från flera på sista tiden att det kan vara snyggt, det kanske är dags att testa? Jag har ju aldrig haft det innan heller, jag var för liten sist det begav sig. Har du någon bild?
  • Fluffguf
    Majestic skrev 2007-11-05 12:13:06 följande:
    Fluff- Nej, jag har inga bilder, är så dålig på att ta fina bilder. Men jag kikade på dina och de var fina, fast jag tycker att du ska skippa de blåa skuggorna. Passar inte så bra med dina grönaögon. Har du Playful från MUS, den skulle passa dig perfekt, du har ursnygga ögon?!!
    Jag är inte heller så förtjust i blåa skuggor, det var ett experiment
    Nej, jag har inga skuggor alls från MUS. Vilken färg har den?
Svar på tråden Smink Smink Smink!