Smink Smink Smink!

Jag tror att jag fattar! Det är så snyggt att ha så, men jag har inte riktigt fått till det
Jag tycker att det är svårt att få skuggorna jämnt när jag använder primer. Ögonskuggan lägger sig liksom i primern och går inte att svepa ut sådär enkelt som man gör utan. Hur gör ni andra?
Hej! Jag har varit upptagen med att göra om i lägenheten ett par dagar, så jag har inte hunnit titta in förrän nu!
Jag såg att ni diskuterade om man ska ha mascara på underfransarna. Jag kan absolut inte ha det, jag ser helt galen ut då. Jag har jättelånga ögonfransar nere också, de är nästan lika långa både uppe och nere. Jag brukar bara köra kajal eller ögonskugga, det ser ju konstigt ut om man inte balanserar upp mascaran med något mörkt nertill också.
Det var någon som la in en länk till en sida med massor av ögonsminkningar i olika färger. Jag har tappat bort länken, är det någon som har den så jag slipper leta igenom flera hundra inlägg?
Jag hade lite tråkigt idag, så jag testade några av mina PL-skuggor, resultatet finns i galleriet. Det är verkligen mycket roligare att leka när man har så mycket ögonskuggor
Jag är totalt insnöad på svart mascara, jag har aldrig ens testat något annat. Jag ser framför mig de där fula sminkningarna från 80-talet