Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink Smink Smink!

Linny skrev 2007-12-04 22:01:25 följande:
    Ja, skojar du! Men men, jag har ju fått världens underbaraste lilla busgris, så det är inget att gnälla för mycket om. Men det är klart att man blir lite avis när man ser den porfria, babysläta, spända huden på en 18-åring (nu lät jag nästan lite porrigt pedofilig)
    Nej, det är klart att det är värt det, så fåfäng är jag inte
  • Fluffguf
    Linny skrev 2007-12-05 15:47:21 följande:
    Fridapida: Den svarta budgetkajalen jag köpte idag var verkligen kolsvart. Hoppas den sitter bra också. Det är ju kul om budget är lika bra som lyx
    Just kajal tycker jag funkar alldeles utmärkt med budget! Min favorit köpte jag på ullared för 13 kr tror jag
  • Fluffguf
    Linny skrev 2007-12-05 15:54:06 följande:
    Ja det var ju verkligen budget
    Fridapida skrev 2007-12-05 15:55:06 följande:
    Ja, det är ju skillnad när det kommer till hudvård o foundations osv.
    Ja, billigare blir det inte! Jag köper ofta budgetvarianter av kajal och ögonskugga, de brukar ändå vara helt okej! Men hudvård eller foundation skulle jag ju knappast köpa på ullared, även om jag kan använda billigare märken som nivea eller l'oreal.
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2007-12-05 16:06:56 följande:
    Nej, man vet ju inte riktigt hur det är med bäst-före-datum... det kan ju vara lite gammalt. Men när man fyndar är det kul!
    Nej, det är sant! Hudvård är ju lite värre med sånt, man vill ju inte se ut som en prickig korv för att spara några tior
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2007-12-05 16:09:08 följande:
    Nej det är det verkligen INTE värt! Man ska ju inte bli dumsnål!
    Fast jag är nog lite dumsnål ibland, men mest för att jag inte kan så mycket! Jag lägger gärna pengar (eller nja... ) på bra prudukter, men vet jag inte att dee är super så köper jag något billigt i stället Generad
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2007-12-05 16:34:18 följande:
    Lägg gärna ut en bild så vi får se.
    Tänkte precis säga samma sak!
  • Fluffguf
    Minnisen skrev 2007-12-07 13:33:17 följande:
    jaha...då var man här igen nu då Har på känn att jag kommer bli lite smått beroende av den här tråden och sminkväskan lär väl inte bli mindre!! Nu har jag testat att sminka mig igen! Blir ju inte alls som er andra "proffs" men blev det bättre? Kom gärna med mer tips om ni orkar och vill!Bilden från igår och en från idag

Jag håller med om att du absolut kan lägga på mer! Till en kvällsmakeup kan man dra på rejält tycker jag! Men sedan är ju frågan om det är mörkare i verkligheten...

Jag tycker att du kan dra på mer guld, och sudda ut det svarta lite mer.

• Fluffguf
    k girl skrev 2007-12-09 18:58:51 följande:
    KajsaAnka: Men... inte är väl triclosan och formaldehyd samma sak?
    Nej det är det inte!
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2007-12-10 13:22:40 följande:
    Nu har jag beställt en beauty bag. Är det någon annan som provat det? Vad har ni fått och blev ni nöjda?www.beautybag.seså vet ni som inte beställt vad jag menar.
    Jag är så himla nyfiken på det, men jag känner att jag inte borde köpa mer smink nu för min sambos skull... Jag vill inte ruinera honom för att stötta mitt missbruk
    Men jag får se om jag slår till efter att ha hört vad du tycker om det!
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2007-12-10 14:18:41 följande:
    Men man beställer nu, påsen kommer i februari. I påsen ligger en faktura som man antagligen har 30 dagar på sig att betala. Så gissningsvis kommer fakturan att betalas i slutat av februari. Det är lååååååååååååångt dit!
    Tyst med dig, dra inte ner mig i ditt beroende
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2007-12-10 14:59:10 följande:
    Komsi komsi komsi...
    Du har redan fått mig att sjunga exfolieringssånger, det borde räcka
Svar på tråden Smink Smink Smink!