Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink Smink Smink!

Här kan jag hänga på, jag älskar att leka med smink, men jag vågade mig inte in i den gamla tråden för den var såå lång! Tyvärr har jag en ytterst begränsad budget eftersom jag är student, men jag försöker hitta på kul saker att göra med det sminket jag har!

• Fluffguf
    Fridapida skrev 2007-09-11 17:54:10 följande:
    Här kan man hoppa in närsomhelst! Men kul att du vågade in nu. Jag är också student, så jag vet vad du menar... jag lägger alldeles för mkt på smink varje månad! Välkommen
    Jag la också massor på smink innan, men nu har jag inte köpt något på ett tag. Jag är helt galen i att köpa ögonskuggor, men nu har jag så många så jag försöker att hindra mig själv
  • Fluffguf
    Linny skrev 2007-09-11 17:57:11 följande:
    Välkommen fluffguff!
    Tack
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2007-09-11 17:59:58 följande:
    Då har du kommit fel . Här blir man mer o mer köpsugen för varje dag!
    Haha, jag kan tänka mig det! Men lite får man ju unna sig
  • Fluffguf

Jag har bara en enda sminkbild hittills, och den ligger i mitt galleri nu. Tyvärr blev det lite konstiga gula streck när jag fotade, det är inte min foundation som är fel färg

• Fluffguf
    Linny skrev 2007-09-11 20:11:57 följande:
    fluffguff: Läcker ögonfärg du har. Jag såg inga gula linjer
    Tack!
    De gula linjerna kanske bara syns på min dator då
  • Fluffguf

Jag ska definitivt shoppa smink någon dag, jag har inte köpt något nytt på länge!
    Jag tar gärna emot tips om bra basprodukter som inte är för dyra! Jag har inte varit så nöjd med någon foundation jag har testat, så jag funderar på att prova mineral.
    Sedan behöver jag ett nytt rouge i puderform, jag har bara ett i cremeform som jag är supernöjd med, men jag vill kunna variera mig. Vilket märke ska jag välja, och vilken färgnyans?