Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink Smink Smink!

Här kan jag hänga på, jag älskar att leka med smink, men jag vågade mig inte in i den gamla tråden för den var såå lång! Tyvärr har jag en ytterst begränsad budget eftersom jag är student, men jag försöker hitta på kul saker att göra med det sminket jag har!

• Fluffguf
    Fridapida skrev 2007-09-11 17:54:10 följande:
    Här kan man hoppa in närsomhelst! Men kul att du vågade in nu. Jag är också student, så jag vet vad du menar... jag lägger alldeles för mkt på smink varje månad! Välkommen
    Jag la också massor på smink innan, men nu har jag inte köpt något på ett tag. Jag är helt galen i att köpa ögonskuggor, men nu har jag så många så jag försöker att hindra mig själv
  • Fluffguf
    Linny skrev 2007-09-11 17:57:11 följande:
    Välkommen fluffguff!
    Tack
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2007-09-11 17:59:58 följande:
    Då har du kommit fel . Här blir man mer o mer köpsugen för varje dag!
    Haha, jag kan tänka mig det! Men lite får man ju unna sig
  • Fluffguf

Jag har bara en enda sminkbild hittills, och den ligger i mitt galleri nu. Tyvärr blev det lite konstiga gula streck när jag fotade, det är inte min foundation som är fel färg

• Fluffguf
    Linny skrev 2007-09-11 20:11:57 följande:
    fluffguff: Läcker ögonfärg du har. Jag såg inga gula linjer
    Tack!
    De gula linjerna kanske bara syns på min dator då
  • Fluffguf

Jag ska definitivt shoppa smink någon dag, jag har inte köpt något nytt på länge!
    Jag tar gärna emot tips om bra basprodukter som inte är för dyra! Jag har inte varit så nöjd med någon foundation jag har testat, så jag funderar på att prova mineral.
    Sedan behöver jag ett nytt rouge i puderform, jag har bara ett i cremeform som jag är supernöjd med, men jag vill kunna variera mig. Vilket märke ska jag välja, och vilken färgnyans?
    Och så vill jag gärna ha tips om vilken mascara som är absolut bäst! Jag har provat massor, och alla har varit bra men jag tror att det finns ännu bättre! Jag tar gärna emot tips från någon som har provat lite olika så att man kan jämföra om man har ungefär samma smak

• Fluffguf

Fridapida och linny: Tack så jättemycket för era tips! Det finns så mycket att välja på, så det är alltid bra att höra vad andra tycker! Jag ska kolla upp det direkt!

• Fluffguf
    Fridapida skrev 2007-09-13 13:29:30 följande:
    Ja, det finns så mycket!Men det är därför det är så bra med den här tråden.
    Ja, det är superbra, man kan ju omöjligt testa allt som finns
  • Fluffguf

Elma: Tack för tipset! Jag tittade lite på sidan, och det var ju riktigt bra priser! Jag kanske ska testa något därifrån.

Svar på tråden Smink Smink Smink!