Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

DEB- Då är det nog PL´s skuggor som inte är så bra !!
    kent - Ett tidsfördriv att dö för!!
  • Majestic
    DEB skrev 2007-10-12 23:27:34 följande:
    majestic: typiskt att jag beställde så många då... tur att de var billiga.
    DEB- Jag har inte beställt så jag vet inte, men många verkar nöjda med eyedusten från PL!!
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-10-13 07:38:53 följande:
    Är också ganska missnöjd med PL skuggorna. Jämför dom ju med andra skuggor jag har så som MAC och då kommer dom hästlängder bakom Sen har jag insett att jag inte är nån mineral make människa, utan gått tillbaka till min vanliga foundation.....vafan ska jag göra med allt smink nu som jag ändå inte kommer att använda??
    neoaliya- MAC är en klass för sig !!
    02 05 skrev 2007-10-13 08:16:23 följande:
    Jag köpte Urban Decays primer efter att ha blivit tipsad här i tråden, jag har ingen erfarenhet av andra primers, men jag tycker den är toppen, det enda som stör mig är att huden ser lite äldre o rynkigare ut, men det gör den väl med alla primers antar jag.
    0205- Min hud blir inte heller torr och rynkig, lite vä mycket primer kanske??
    elma skrev 2007-10-13 09:52:46 följande:
    oh la la, jag hittade en länk till en förbeställningssite på Kastrup, man får 20%rabatt på förbeställning och de har MAC....jag tror jag ska shoppa loss på några paint pots.
    Elma- Nej då, inte alls avis
  • Majestic
    elma skrev 2007-10-13 17:47:48 följande:
    nu har jag beställt 2 fluidliners och 5 paint pots från MAC som min käre make får hämta upp på hemvägen när han mellanlandar på kastrup! ska bli så kul att testa paint pots, hade i och för sig gärna sett att de hade shadesticks och tubeerna med färg med men nåt blev det ju! 700kr slutade det på!
    elma- lalalala...*täcker för ögonen så jag inte läser vad du skriver* AVIS!!!!
  • Majestic
    Jennnie skrev 2007-10-13 21:23:34 följande:
    Har någon provat make up stores ögonfransböjare och vad tyckte ni om den isådanafall? Jag menar den som ska ha värme i sig?Kram Jennie
    Jennnie- Jo, jag har den och tycker den är jättebra. Funkar för mig i alla fall, jag har långa RAKA fransar, och MUS böjare böjer de !!
  • Majestic
    Jennnie skrev 2007-10-14 00:07:17 följande:
    majestetic ahhh tack, är så nyfiken på att köpa den själv Kram Jennie
    Jennnie- Det var så lite så !!

Kram på dig med och ha en mysig söndag!!
  • Majestic
    Glam skrev 2007-10-14 15:48:55 följande:
    Jennnie: Jag tycker att den e helt ok, men en vanlig hederlig franböjare är bättre tycker jag Dagens sminkning finns uppe nu, fick lite inspiration från Marilyn Monroe...
    Glam- Snyggt, men gud vad mycket smink du har, inte ens MUS så många ögoskuggor !!!
  • Majestic
    Glam skrev 2007-10-14 22:49:04 följande:
    Linny : Jag brukar oftast ha ljusast längst in, annars så ser ögonen trötta ut och det vill man ju inte
    Glam- Läste ditt blogg idag, koolt !!
  • Majestic

Idag köpte jag Nectar och Green Thea skuggor på MUS*snygga*

Svar på tråden Smink Smink Smink!