Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

neoaliya skrev 2007-10-15 18:41:07 följande:
    Chocolate Brown (den är verkligen choklad brun, sååå snygg)CocomotionPink Bronze (kan bli min favvo)MauvementFrozen White (fick på köpet, niiiice)
    neoaliya- Jag har också Chocolate brown, den är hur snygg som helst*lööööv it*

Linny- Fortfarande dåligt???
    kent - Ett tidsfördriv att dö för!!
  • Majestic

Linny- Trist, vi är också förkylda här hemma och det andra veckan i rad*bläää*

• Majestic
    Fridapida- Vad använder du Nectar ihop med?? Jag ser lite mysko ut, men den kan användas som rouge, så...!
  • Majestic
    Linny- Snygg make-up som vanligt !!

LMK och maddie3- Ni lär inte bli besvikna, UD´s eyeprimer ÄR bra !!
  • Majestic
    elma skrev 2007-10-19 15:47:51 följande:
    fluffguf:kolla in denna;www.specktra.net/showthread.php har lagt en annan färg i anknytningen till sotningen
    elma- Snygg sotning fast jag skulle sudda ut lite mer, det var förskarpa övergångar mellan skuggorna enligt mig. C-thru MAC som hon använder har jag också, den är SUVVE!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-10-19 19:02:19 följande:
    Dagens sminkning är upplagd. Var inte nöjd idag. Speciellt inte med eyelinern på övre locket. Blev inget bra.
    Linny- Jodå, det blev bra, jag tycker det är fiiiint !!
    luspudel skrev 2007-10-19 18:11:23 följande:
    Wooh, kul tråd ! Älska smink ! =)Tänkte höra om lite kul tips, ska ut ikväll... Svartvita kläder =) Skulle gärna vilja sota, men är sååå dålig på det dessvärre haha. Någon som har nån kul ide? =)
    Monsterhummer- Till svartvita kläder kan man sota med många färger (själv HATAR jag svart/vit klädkombination, men det är ju jag )...rama in med svartkajal, tona ut med olika färger, mörkblå,lila, turkos, brun/orange...
  • Majestic
    Lone Star State skrev 2007-10-19 23:59:59 följande:
    Nästa torsdag är det klubbkväll.. Jihoo... Vad fattig jag ska bli igen.. hehe
    Va?! Igen, och nästa torsadag får man löööön*trevligt värre *
  • Majestic
    Fridapida- Jaaa, Shangri-la är superfin !!

Fluff- Jag tror du skulle passa fiiint i Playful, du har fina,gröna ögon !!
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-10-20 11:45:21 följande:
    lata kocken Johanna skrev 2007-10-20 11:40:56 följande: Vad är det för aloegel du använder?
    Tänkte fråga samma sak ?!!
Svar på tråden Smink Smink Smink!