• elma

Smink Smink Smink!

fridapida: va tråkigt, hoppas verkligen att det blir bra. Du vet säkert om det men jättemånga reagerar med finnar och plitor av bismuthen/vismuthen i i.d:s foundation. Men eftersom du varit hos läkaren så vet de nog bättre. Läste på annat ställe om någon som inte reagerat på i.d förräns efter nästan ett år av dagligt användande. Skickar i alla fall några styrkekramar, du får ägna dig åt behandling och heltidsrådgivning åt oss!

• elma

kan tilläggat att jag fått mina PL-skuggor idag...I´m in love again...jag blir det varje gång jag får paket från USA...och det är lite för ofta (i varjefall på senare tid)

pushar fortfarande för www.aubreynicole.com som har fraktfritt (fall07) månaden ut. Har beställt en "flocked sponge" och en primer därifrån +lite annat en annan dag. Suveränt att beställa i omgångar när det är fraktfritt, det är jag inte van vid!

• elma

maddie: nej de har ingen minimisumma. Jag la 2 beställningar förra veckan, den ena på 8$ och den andra på runt20$. Har inte läst nånstans att de har minimisummor.

• elma

jag har inte fått den än, primern alltså, så jag vet inte hur den är, men jag hoppas den är bra! Har dock läst m den på ett amerikanskt forum, där det skrevs bra saker om den.

• elma

maddie: jag vill testa att göra regnbågssminkningen, den var hur läcker som helst!

• elma

stella: den första adressen fridapida hävisade till är PL, vilket du frågade om först!

• elma

maadde: jag vill också se sminkningarna

• elma

hallonmopenden: såg att du igår frågar om den sneställda ögonskuggsborsten, hur den används. så här gör jag i alla fall: den längsta delen av själva borsthuvet sätter jag vid yttre delen av ögonlocket, i vecket, vid globlinjen och de kortare stråna på borsten vilar då mot "the browbone, uppåt" (hittar inte det svenska ordet), sen följer jag vecket in mot innersta ögonvrån (inte riktigt ända in), det blir en naturlig rörelse och skuggan lägger sig bra. FATTAR DU???? det är så svårt att förklara.... nån annan får gärna fylla i och hjälpa till

Svar på tråden Smink Smink Smink!