Smink Smink Smink!
maadde: vart ligger dina bilder???? inte i standardmappen...hittar ine, klickat runt. Hjälp mig
maadde: vart ligger dina bilder???? inte i standardmappen...hittar ine, klickat runt. Hjälp mig
nu ser jag!!! coola bilder, du är jätteduktig!
kokarorinon: Urban Decay eye primer potion, den ska vara asgrym, har inte testat själv men hört ryktesvägen
Godmorgon alla!
Nu ska jag slänga ut ett påstående
Kollade för nån vecka sen på en mac-video på youtube ( en tutorial ang. concealers) och hon sa att det var bättre att använda en aprikos/salmon/beige-aktig concealer än en gul under ögonen för att blått(påsarna under ögonen ) + gul concealer = grönt. Jag har testat och exprimenterat, har en gul undereye concealer och en bisque(i.d) som är lite mer aprikos och det stämmer faktiskt....jag tyckte att den aprikosa blev bättre än den gula. Sen hittade jag mer info här:
www.themineralmakeup.com/battle-of-the-undereye-concealers-peachsalmon-vs-yellow/09/25/2007/
och sen kan jag verkligen rekommendera att använda en microfibertrasa till att tvätta sig med....funkar ypperligt och känns jätteskönt!
fluffguff: Rean är slut, men snart är det halloween och då blir det nog rea igen...brukar vara så. Håll koll på sidan bara.
Linny: Kan det inte vara så att du inte fick någon gåva för att de ställt in klubbkvällen??? På lappen från MUS stod det att alla som handlade för över 500 skulle få en gåva. Taskigt tycker jag, dt är ju inte ditt fel att klubbkvällen blev inställd.
maddie3: true gold är assnygg att blanda med lite vatten och göra ganska tunn och lägga över skuggan man lagt redan lagt på ögonlocket, blir lite "festligt".
och jag kan tipsa om den här tjejen:
www.youtube.com/results
tycker hon är jätteduktig!
överhuvudtaget älskar jag alla tips man kan få på youtuce, helt fantastiskt.
grrr, min kamera och jag är inte vänner, har försökt ta bilder varje morgon, men det är så dåligt ljus i badrummet(gult) och ute är det nästan mörkt kl.6 på morgonen....suck och stön!
Linny: Det var du som använder "flocked sponge" till mineralfoundation? Tycker du det är bra? Använder du den fuktig eller torr?
hello alla! Jag kan ju garantera att mineralsmink är vattenfast...har varit ute i spöregn på cyckeltävlingar(mtb) både lördag och söndag och maken höll exemplariskt, bara lite mascarakladd, annars inget!
Väntar hem min urban decay eye primer potion vilken dag som helst, kunde inte motstå att beställa fast jag har eyeprimern från MUS, sen har min primer från Aubre nicole kommit idag, så den ska jag testa imorgon.