Smink Smink Smink!
Sitter och är helläcker nu med slingor i hela håret. Maken fjuttade i dem på ett kick (jäklar vad bra han är att ha jämt) så nu ska jag bara sitta här och flamsa runt i 40 minuter till..
Sitter och är helläcker nu med slingor i hela håret. Maken fjuttade i dem på ett kick (jäklar vad bra han är att ha jämt) så nu ska jag bara sitta här och flamsa runt i 40 minuter till..
Mac´s grejer kan du få i små prover härifrån: www.thebodyneeds.com
Minnisen: Vet du vad skuggorna heter? Vilket märke? (underlättar om jag vet för då vet jag även hur de kan se ut). Jag tycker du ska ha mer av den mörka i ögonvrån och globlinjen samt utmed övre fransarna. Om den inte blir så mörk så kan du ev. komplettera med någon lite mörkare. Den ljusa tycker jag du ska lägga längs den nedre fransraden också.
För att slippa skarpa kanter ska du sudda med större borste. Sudda, sudda (eller tona) med små små rörelser längs "kanterna" så att de blir mjuka. Tona även ihop skarvarna mellan färgerna och applicera ev. lite mer färg under tiden du gör det.
Idag har jag också lagt en guldig makeup. Inte vet jag om den blev så bra, men jag har lagt lite mörkare i globlinjen (om det nu syns på bilden, vi får se). Jag har använt tre färger. Innerst har jag Goldglow (en ljust ljust guldig från MUS), sedan har jag Lounge (mellanbrunguldig från MUS) och ytterst samt i globlinjen har jag Glamchoc (mörkt brun-svartguldig). Jag har lagt svart kajal hela vägen runt ögat, fast på undersidan la jag på insidan av fransraden. Ska försöka lägga in bild ikväll.