Smink Smink Smink!
Vilka underbart härliga förklaringar vi har
Vilka underbart härliga förklaringar vi har
Här kan du rätt bra se hur hon lägger den mörka i globlinjen. Jag brukar lägga det som ett v så att det ligger utmed fransraden också.
">
Lite galna färger kanske, men här ser du hur man kan lägga tre skuggor
">
HAHA, hoppsan vad jag svarar på frågor nu. Ni behöver inte lyssna på mig alls. Jag är inte speciellt bra på detta utan lär mig av alla andra här i tråden. Men lite har jag nog snappat upp Men som sagt, nu får jag sluta terra här i tråden så fler hinner svara
Knott: Just nu använder jag Dermalogica smoothing cream i ansiktet. Gillar dock inte heller doften, det luktar ju blä. Ska nog testa decleor nästa gång, för jag gillar "lukta gott"..
Min ögonkräm just nu är Cliniques All about eyes. Så mild och härlig.
Rengöring: Till ögonen använder jag Dermalogicas make up remover och till ansiktet, min älskade Clinique Mousse Foam cleanser. Hur de kunde sluta sälja den i sverige fattar jag inte! Helt underbar!!
Tja, ett litet hopplock kör jag visst
Fridapida: Men, jag avslöjade dig ju inte. Jag tycker det är gulligt knasigt juh Du ska bara veta hur knasig jag är. Inte med sånger kanske, men generellt
Herregud, min som har ju blivit helknasig. Hör bara; När han äter middag, så låtsas han att kycklingbitarna är tex. ekorrar, hundar, katter, hästar, drakar osv. Sedan hojtar han glatt "ekojjen hoppaj in i munnen....HOPP" och så stoppar han in biten i munnen och tuggar nöjt, innan han tar nästa köttbit och låter den galoppera runt på tallriken innan han tuggar sönder den.. *undrar hur det kommer att kännas att ha en psykopatisk massmördare till son*
Det värsta är ju att han förmodligen får sin konstiga humor från oss
Marsch: Kul! Jag har varit och gjort det en gång
Min presbild är från ett liknande ställe.