• Valkyriah

Tatuering i 2årspresent!

Jag och min sambo är liksom typ väldigt intresserade av tatueringar och snart är det dags för sonens 2årsdag och har pratat lite om att han typ skulle få en tatuering när han fyller år för det hade ju typ varit jättegulligt och coolt

Han fick en öronpiercing när han fyllde ett men han höll bara på o pilla på det så det läkte aldrig,en tatuering borde väl inte störa honom så mycket eller?Den sitter ju liksom typ fast i huden så den kan han ju inte pilla bort.

Så nu vill jag ha en massa ideer typ om vilket motiv vi ska ha.... har funderat på en döskalle för det är ju typ tufft eller något gulligt i stil med "i love mom and dad"

Vad tycker ni?Någon som har egna erfarenheter om att tatuera barn?

ha en bra dag

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Svar på tråden Tatuering i 2årspresent!
  • Valkyriah
    trollkarl skrev 2007-09-27 15:29:21 följande:
    klart jag är.. uppfotsrat mig själv.. =)
    hahaha kanske blir bäst på det viset
    Själv blev jag uppfostrad av mina snåla föräldrar som inte tatuerade mig när jag var liten,nej jag har minsann fått betala allt själv... snålt!!!

Ja jag är en bitterfitta
  • trollkarl
    Valkyriah skrev 2007-09-27 15:36:19 följande:
    hahaha kanske blir bäst på det viset Själv blev jag uppfostrad av mina snåla föräldrar som inte tatuerade mig när jag var liten,nej jag har minsann fått betala allt själv... snålt!!!Ja jag är en bitterfitta
    jag är en tråkkuk.. och en lögnhals om man skall lyssna i en annan tråd... va sägs om att komma in på min sida och puffa lite i tråden?? =)
  • Valkyriah
    trollkarl skrev 2007-09-27 15:38:12 följande:
    jag är en tråkkuk.. och en lögnhals om man skall lyssna i en annan tråd... va sägs om att komma in på min sida och puffa lite i tråden?? =)
    hahaha länka
  • Valkyriah

usch nej fy fan,såna där lövätare orkar man inte med

• 2timearound

Kan ni inte bara ta er favoritklubb, typ AIK eller GAIS eller vad som nu kan va aktuellt? Så slipper han fundera senare i livet vad han ska tycka alltså? Blir enkelt och bra.......

"FUM är det nya BIM" se --------->www.familjeliv.se/Forum-1-5/m22043160.html
  • Valkyriah

hahaha får bli hbk då
    Men tänk om han blir gay då???alla vet ju att "såna" inte gillar fotboll

• Ciliaja

Oh va kul, önskar mina föräldrar tatuerat mig när jag var 2..du kan ju göra skriva mammas å passa gullegosse..sitter fint när han e 15 ;)

• 2timearound
    Valkyriah skrev 2007-09-27 17:08:47 följande:
    hahaha får bli hbk då Men tänk om han blir gay då???alla vet ju att "såna" inte gillar fotboll
    Då får det bli "gillar killar" redan nu......
    "FUM är det nya BIM" se --------->www.familjeliv.se/Forum-1-5/m22043160.html
  • Valkyriah
    Ciliaja skrev 2007-09-27 17:11:12 följande:
    Oh va kul, önskar mina föräldrar tatuerat mig när jag var 2..du kan ju göra skriva mammas å passa gullegosse..sitter fint när han e 15 ;)
    ja visst önskar man det Snåla föräldrar man har haha....
Svar på tråden Tatuering i 2årspresent!