• Valkyriah

Tatuering i 2årspresent!

Jag och min sambo är liksom typ väldigt intresserade av tatueringar och snart är det dags för sonens 2årsdag och har pratat lite om att han typ skulle få en tatuering när han fyller år för det hade ju typ varit jättegulligt och coolt

Han fick en öronpiercing när han fyllde ett men han höll bara på o pilla på det så det läkte aldrig,en tatuering borde väl inte störa honom så mycket eller?Den sitter ju liksom typ fast i huden så den kan han ju inte pilla bort.

Så nu vill jag ha en massa ideer typ om vilket motiv vi ska ha.... har funderat på en döskalle för det är ju typ tufft eller något gulligt i stil med "i love mom and dad"

Vad tycker ni?Någon som har egna erfarenheter om att tatuera barn?

ha en bra dag

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Svar på tråden Tatuering i 2årspresent!
  • bodica

Å va bra då kanske alla mina ungar kan få varsin tatuering till jul. Tror du han tar mängdrabbat? Det vore perfekt.

• Valkyriah

Annars kan du säga att du har 3 barn,för det händer att han ser dubbelt ibland.

Man får vara lite fräck när det gäller pengar

• Fam Edbom

Är helt med dej i dina åskiter om tatueringar o musik tex.. Känner tex många av dom band du nämnt.. Tycker du o din man verkar grymma!!! Men tänk igenom tatueringen till er son!!!! Vet själv hur mycket jag ångrar några av mina tatueringar som jag var över 18 när jag gjorde!!!
    Men hur ni än gör, lycka till o hoppas att ni blir nöjda..

• Valkyriah

Fam Edblom-Du har nog missat var tråden ligger

• biet

det är ju känt faktum att alla som har tatuering är kriminella och huliganer! har du sätt nån på fängelset som inte har en?? jag är medlem i a.t.r.f anti tatueringars riksfurbund!!

• Fam Edbom
    Valkyriah skrev 2007-09-21 16:43:21 följande:
    Fam Edblom-Du har nog missat var tråden ligger
    Ska villigt erkänna att jag inte läst den.. Har bara läst ditt inlägg.. :)
  • Valkyriah
    biet skrev 2007-09-21 16:45:55 följande:
    det är ju känt faktum att alla som har tatuering är kriminella och huliganer! har du sätt nån på fängelset som inte har en?? jag är medlem i a.t.r.f anti tatueringars riksfurbund!!

Jo det är jag väl medveten om men hoppet för vår lille son är ute för längesen... han har redan börjat sin kriminella bana genom att ta andra barns leksaker (stöld) och dessutom gett mig en och annan smäll med föremål såsom spade,bil och klossar (misshandel)
  • Valkyriah

Nu har jag köpt silvertejp,trälimm och va inom apoteket där de rekomenderade nån bedövningssalva....

Guuuuud va tuff han kommer bli min pojk

• Valkyriah

Sådär ja...

Nu har knarkar-konny gjort en tatuering på sonen,det fick bli en liten söt på armen eftersom han var lite påtänd den där Konny.
    200 spänn-billigt och bra

• MaddeMamman

och motivet???? kan man se vad det föreställer

Svar på tråden Tatuering i 2årspresent!