• Valkyriah

Tatuering i 2årspresent!

Jag och min sambo är liksom typ väldigt intresserade av tatueringar och snart är det dags för sonens 2årsdag och har pratat lite om att han typ skulle få en tatuering när han fyller år för det hade ju typ varit jättegulligt och coolt

Han fick en öronpiercing när han fyllde ett men han höll bara på o pilla på det så det läkte aldrig,en tatuering borde väl inte störa honom så mycket eller?Den sitter ju liksom typ fast i huden så den kan han ju inte pilla bort.

Så nu vill jag ha en massa ideer typ om vilket motiv vi ska ha.... har funderat på en döskalle för det är ju typ tufft eller något gulligt i stil med "i love mom and dad"

Vad tycker ni?Någon som har egna erfarenheter om att tatuera barn?

ha en bra dag

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Svar på tråden Tatuering i 2årspresent!
  • Valkyriah
    2timearound skrev 2007-09-27 17:13:03 följande:
    Då får det bli "gillar killar" redan nu......
    ja kanske det,men man vet ju inte säkert än,kanske kan tatuera "antingen gillar jag tjejer eller killar"

Så får han välja vad han ska stryka över när han blir äldre
  • Valkyriah
    2timearound skrev 2007-09-27 17:16:37 följande:
    Så här? antingen gillar jag tjejer eller killar
    precis!
    Originellt iallafall
  • bodica

Konny är nu på ett mycket bra humör sedan jag var där med rätt holkar. Så vill man göra stor dyra tatueringar kan han övertalas till mycker bra priser. Mängden han fick kommer att göra att han är på bra humör tills åtminstone tisdag.

Ska dit och tatuera kattaskrället imorgon så idag har jag inte gjort annat en förbrett skrället, har gjort av med 20 rakhyvlar. Undras hur ofta man ska behöva raka skrället för att tatueringarna ska synas. Han är en vanlig bondkatt man vill bli tatuerade som en gepard. Hehe han kommer bli stan´s skräck.

• Valkyriah
    bodica skrev 2007-09-27 17:23:22 följande:
    Konny är nu på ett mycket bra humör sedan jag var där med rätt holkar. Så vill man göra stor dyra tatueringar kan han övertalas till mycker bra priser. Mängden han fick kommer att göra att han är på bra humör tills åtminstone tisdag. Ska dit och tatuera kattaskrället imorgon så idag har jag inte gjort annat en förbrett skrället, har gjort av med 20 rakhyvlar. Undras hur ofta man ska behöva raka skrället för att tatueringarna ska synas. Han är en vanlig bondkatt man vill bli tatuerade som en gepard. Hehe han kommer bli stan´s skräck.
    skrattar så jag kissar på mig!

Det är en jävla tur att du kan detta med holkar,till på tisdag säger du?då kanske man hinner med att tatuera sonen en gång till,nu gäller det bara att skaffa fram pengar snabbt...

hmmm men är helt slutkörd sen förra gången jag fick gå på gatan... vräsa upp sig tar på krafterna ska jag ta och tala om alltså...
  • Tezzan
    bodica skrev 2007-09-27 17:23:22 följande:
    Ska dit och tatuera kattaskrället imorgon så idag har jag inte gjort annat en förbrett skrället, har gjort av med 20 rakhyvlar. Undras hur ofta man ska behöva raka skrället för att tatueringarna ska synas. Han är en vanlig bondkatt man vill bli tatuerade som en gepard. Hehe han kommer bli stan´s skräck.
    Prova vaxning, då kanske den håller sig pälslös längre.
  • bodica

Vilken tur att det finns så smarta männsikor, vaxning...tänkte inte på det.

• Valkyriah

du skulle tänkt på att skaffat dig en såndär nakenkatt från början

• bodica

Jo, ja skulle väl det *tittar lite föläget ned i tangetbordet* men nästa gång jag skaffar katt blir det en sådan. Men det är bara att göra det bästa av situationen messade karln nyss så han köper med sig storpack med vax på hemvägen.

• Valkyriah

bra att vara efterklok

Sitter och funderar på hur fasen jag ska göra med min guldfisk?Han vill ju också gadda sig men blirlite svårt det där med gälarna...

• Tezzan

Gör svarta fläckar på den så blir det en leopardfisk

• Valkyriah
    Tezzan skrev 2007-09-28 11:51:43 följande:
    Gör svarta fläckar på den så blir det en leopardfisk
    hahaha stentufft ju det ska jag lägga på minnet..
Svar på tråden Tatuering i 2årspresent!