Inlägg från: Fragglerock |Visa alla inlägg
  • Fragglerock

Go Fika

hejlis skrev 2007-10-06 18:50:56 följande:
    Säkert bara för att DU hittat värsta bästa fräckaste mössan ju Men, visst! Jgg har en "snygg" sak ligger i garderoben och skräpar...
    I wish... men jag får väl leta i gömmorna. Kanske kan hitta nån luden basker som har dammat till sig sedan 1786 eller så...
    Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • Fragglerock

Jamen titta här! Idén var inte helt malplacerad då!??!? Vi hade alltid hatt-fester på Hawaii och det var en riktig icebreaker att kunna gå fram och kommentera någons roliga hatt. Lite lättare att komma igång och prata då faktiskt! Till och med min värdfamilj nappade på idén och hade hatt-fest för sina vänner en gång vid jul - superkul!

• Fragglerock

Tja, det är väl valfritt om man vill ta med sig någon men ni som har fler än ett barn kanske tycker det är skönt med lite avlastning tänker jag!? Men vad vet jag... jag har ju bara EN!
    Förra året så var väl gubbarna med, eller minns jag fel? Var det inte då jag bakade kladdkaka som svällde över och fick städa ugnen i typ 3 dagar efteråt?

• Fragglerock

HERRE MIN JÄVLA GUD!!!!Hemlis

Hedda, låna ALDRIG på några som helst villkor ut en trimmer till mig igen. Inte ens om jag gråter, klär av mig naken, hotar med pistol - ALDRIG!Skrikandes

Jag har gjort det igen. En gång förra sommaren med Agaton... nu med Danne! *oups favorit i repris*

*aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw*

Behöver jag förklara för er andra vad jag gjort? Tja, Hedda ligger väl och asgarvar på golvet vid det här laget och tycker synd om Danne stackarn! GeneradGenerad

Jo, vi lånade ju Dinos trimmer för att klippa Dannes hår och det brukar gå jättebra. Jag är nästan klar när vi börjar dividera om nått, minns inte vad, och sen ska jag köra det sista på nacken. Men vad gör jag??

Jo, en räserbana från nacken upp till skallen med det korstaste (skinhead frisyr) längden! Tjoff! Förvånad Det är som en dålig skämtfilm alltså! Jag tror fan jag dör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag blev helt förstörd och börjar gapa och skrika och Danne bara "jaha, jag antar att det blir en annan frisyr?"

Vilken tur att jag har en sådan snäll och så jävla lugn sambo för jag tror mord har begåtts för mindre saken!!!

Så Hejlis, du kan ju säga till att om Rikard ser någon i området som är snarlik Kungen i Juggemaffian så behöver han inte ta fram sitt handfänglsen och pickadollen, för det är förmodligen bara min älskade lille Danne!

Gissa hur många gentjänster han kommer kräva in för det här...

• Fragglerock
    HeddaBigBum skrev 2007-10-07 11:46:03 följande:
    Dino håll på att kissa på sig när han såg Danne!!! LMAO!!!Men det konstiga var att först tänkte jag "MEN SHIT??!!??"... men ju mer jag tittade på honom, desto snyggare blev han!
    Ja herre jäklar! JO, alltså när jag fått vänja mig lite så tyckte inte jag heller att det var så pjåkigt, men frågan är väl vad Danne tycker!!!!? Jag vågar inte ens fråga...
  • Fragglerock

Skulle någon vara intresserad av ett kryddparty?

Jag köper ju alltid alpnaerings skryddor sedan flera år tillbaka. Jag är ju supernöjd och de är otroligt praktiska. De vi använder mest är vitlökskryddan och kycklingkryddan som är supergoda. Kycklingkryddan funkar som enda krydda när man steker/grillar eller så kan man blanda en sked i creme fraiche och man har mumsig sås.

Vitlökskryddan har vi i allt i princip, men även den är supergod att bara ha i creme fraiche som en kall sås! Nu är i alla fall mina kryddor slut så jag tänkte köpa nya, så då får man ju ha ett litet party såklart! Kryddorna är dyra, men väääldigt dryga. Vi använder ju våra jämt med de räcker oftast mer än ett år - stora förpackningar alltså!

Kan det vara av intresse? Annars ska jag fiska lite bland mina kollegor på jobbet!

http://www.alpnaering.com/mat.asp

• Fragglerock

Agaton gillar ju mest isglass. Men ska man äta annan glass så vill han ha glass i strut (våffla). Men vi kan väl köpa strutar och ta med? Det kan jag fixa i så fall! Vi kan även fixa lite frukt och russin och sånt att stoppa i påsarna.

• Fragglerock

Hedda! Aaah, jamen det kan ju vara en bra ide ju! Han äter nog det mesta tror jag, vanilj gick i alla fall ned häromdagen.

Jessica! Visst är violglassen bara sååååå god! *smarrigt*

• Fragglerock

OK, jag står ute på Liljeholmen på KRUT och min klipp & klistra funktion funkar noll. Men vi kan fixa en fruktsallad och ta med saft och någon kan ha vänligheten och klistra in det i listan!

• Fragglerock
    HeddaBigBum skrev 2007-10-10 15:55:45 följande:
    Men Mia, kom vi inte överens om att du skulle ta med dig frallorna? Jag kommer alltså ta med de där bruna påsarna som barnen kan pynta till, men jag har inte direkt några grejer att pynta dem med. Förslag? Paljetter? Fjädrar? Diamanter? Papper?
    Räcker det inte att de målar dem kanske?
Svar på tråden Go Fika