Inlägg från: Fragglerock |Visa alla inlägg
  • Fragglerock

Go Fika

hejlis skrev 2007-10-25 21:31:50 följande:
    näpp.....ingenting ännu......
    Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • Fragglerock
    Luke & Clownen
  • Fragglerock

För er som är intresserade... de fick "bara" 1.4 milleFörvånad för lgh på vår gata som var i toppskick. Jag trodde nog att det skulle bli lite mer. De andra som hade sina ute hade tydligen inte fått sina sålda och ska ev. ha ännu en visning. Så kan det gå!

Danne hade pratat med dem som sålt och de hade tydligen lagt ned ungefär 350.000 på att renovera så kan man väl säga att de som köpte ändå har gjort en hyffsad affär. De har tydligen 3 barn, 3, 5 och 9 år gamla. Lite kul när de som flyttar gör det för det är för trångt och de har TVÅ barn. De som flyttar in har TRE barn!  

• Fragglerock

Alltså, detta är helt ovetenskapligt men jag har fått en känsla av att de som säljer på sommaren får mer än de som säljer under resten av året?! Man kanske känner sig gladare och mer bekymmersfri på sommaren och vågar låna mer och chansa lite kanske?

• Fragglerock

*haha* SÅ har jag oxå gjort! Men jag vaknade till liv av det jättekloink som jag hörde när sladden slog i locket på vägen ut och stolpen stod och vajjade så fint! FundersamEeeh, oj - typ!

En annan gång så körde jag till ICA och tillbaka och undrade vad det var för konstiga snigelspår runt vår parkering som jag såg när jag kom tillbaka och skulle parkera! Tjovars.. det var ju en släpandes, dinglandes och slängdes sladd som åstadkommit dessa snygga snigelspår i snön!

• Fragglerock

Jo, vår granne Anders berättade hur han åkte till nån affär och skulle handla, och hade haft sin sladd hängandes utefter bilen hela vägen dit tydligen. När han kom tillbaka ut så hade någon vänlig själ lindat upp sladden och hängt upp den på backspegel! Vilka vänliga människor det finns! Generad

• Fragglerock

*haha* Jag satt just och funderade på detsamma. Såg inga aktiviteter förut i dag och inga misstänka individer har passerat när jag har kollat ut i alla fall! Å inte inloggad på MSN heller... HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!Flört

• Fragglerock

Ibland undrar jag var som rör sig i ungars huvuden! Fundersam

I går kväll så satt vi och kollade på nyheterna och Danne pratade i telefon. Då säger Agaton att han ska viska något till mig. Ok...

- Pappa äter korv och dricker vin... å sen glass!

-Ööh, jasså! När gör han det då? (vi som aaaldrig dricker och har knappast haft en vinflaska hemma sedan i somras typ)

-Å sen blir han stark! *visar musklerna* Skrattande

Han var såå rolig och jag fick det till och med på film till Dannes förtret!Räcka ut tunganSkrattande

Sen håller de på och kastar boll i vardagsrummet och rätt vad det är så springer Agaton fram till mig, vänder rumpan till och FISER!Förvånad Samtidigt som han säger "jag fiser på dig nu mamma". Helt överlagt och planerat! Sen springer han tillbaka och lägger sig på golvet och asgarvar, vilket även Danne gör! Danne skrattade så han knappt kunde sitta upprätt! Undrar om han hade fortsatt garva om jag gått fram och fisit på honom?

Jag bor officiellt ihop med 2 bonnläppar!

• Fragglerock

OK... nu är det nytt datum satt för kryddparty.

Onsdagen den 21 november klockan 19.00!

Säg gärna till så fort ni vet om vi kan/vill komma. Men osa senast måndagen 5/11.

• Fragglerock

Fast jag dricker ju Aloe Vera mot min mage och den funkar jättebra, och tranbär och väl en gammal välkänd huskur som de till och med rekomenderar på vårdcentralen faktiskt (gjorde det till mig iaf)!

Hoppas det hjälper mot Alexis eksem! Jag har en kompis på jobbet som har allvarliga eksem och inget hjälper. Han får lindring av både homeopatmedicin och Aloe Vera.

Svar på tråden Go Fika