Inlägg från: Fragglerock |Visa alla inlägg
  • Fragglerock

Go Fika

*moahahaha* Nu fick jag ett gott skratt så här på morgonkvisten!

Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • Fragglerock

Vilket fint namn! Nu kan jag berätta för Agaton vad han heter. Han har frågat massor med ggr när vi visat bilden på Hannas lillebror.

Oskar låter väldigt mycket som Agaton faktiskt. Han sov läääänge på dagarna och läääänge på nätterna. Han var väldigt tråkig faktiskt . När folk kom upp från Småland för att hälsa på efter en vecka så sov han i över 5 timmar, så de fick knappast en se honom! Men det gick över.. *hehe*

• Fragglerock

I går hade vi träning på hur vi fungerar under stress och press på kursen. Ett överaskningsmoment var att få en boaorm, hålla den och samtidigt svara på frågor som gäller vår beredskapsplan på verksamhetsstället. Till exempel skulle jag svara på, men boan ringlandes på mig, hur vi gör vid en direktrymning, vem skall jag ge order till, vem rapporterar till vem! Det var skitkul och jag gillar ju lite överraskningsmoment och att tänja gränserna lite!

• Fragglerock

Vi fick faktiskt sticka händerna i burkar som fanns i påsar oxå, sen skulle vi gissa vad det var i burkarna. Den ena var maggotsar (levande) sen var det bomull i den andra och gummisnoddar i den sista. Den med gummisnoddar tyckte jag var skitläbbigt och kunde inte gissa alls vad det var... man måste känna med fel hand oxå. Typ är man högerhänt skall man känna med vänster, bara det gör ju att hjärnan blir förvirrad. Kul men sånt där, men många fick spel och pallade inte att känna efter faktisk!

Jag tänkte bara hela tiden "det värsta det kan vara är kalla, kokta makaroner!" Det rabblade jag om och om igen i skallen!

Agaton åke snowracer till dagis i dag och det var nog dagens höjdpunkt! Kyss

• Fragglerock

*hoppar in och vinkar hej*

• Fragglerock

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååh, va gott! Räcka ut tungan Men jag hade väldigt trevligt i går faktiskt...

• Fragglerock
    HeddaBigBum skrev 2007-11-19 17:08:58 följande:
    Alltså, Hanna slog näsan i väggen vid bakdörren... hon slog inte näsan i bakdörren. Vi hade behövt dig, Nanny, för du hade väl gett busschaffören några väl valda ord?
    *haha* Jag har ju lärt mig självskydd nu, så nu törs jag vara ännu mer uppkäftig!  Självskydd betyder ju att jag kan lägga ner fanstyget i ett axellås om han är bångstyrig och uppkäftig!
  • Fragglerock

Oj... vilken stiltje det är här ...

• Fragglerock

Näää, va sött!

Jag har inte en susning om vad du matade Agaton med i går men han var proppmätt och åt bara ett halvt äpple innan han somnade, så att laga middag var ju onödigt!

I dag är det intervju!...Ewwww, lika nervös varje gång!

• Fragglerock

Jahapp, då har man blivit grillad och utsatt för prövning i grad med inträdesprov till polishögskolan typ. Det enda som fattades var väl en löprunda och simprov ungefär.. Fundersam

Det är en konstig känsla när man varit så laddad och blir grillad, satt på prov, får analysera, redovisa en snabbt tillslängd uppgift och sen blir man helt slut.

Sen när jag åker hem så funderar jag... vill jag ens HA jobbet om jag får det? Det är mer tekniskt än kontakt med människor, det är jävligt långt till Södertälje i rusningstrafik... Fundersam*suck* Jag var så inställd på att det skulle vara så kul, men när de beskrev det så blev jag tveksam... är det verkligen vad jag vill göra? VAD vill jag göra? Fundersam 

Svar på tråden Go Fika