Inlägg från: Fragglerock |Visa alla inlägg
  • Fragglerock

Go Fika

HeddaBigBum skrev 2007-10-16 20:20:09 följande:
    spegel över sängen förresten........ Inte i taket, då??
    Hmmm, tanken är att den ska vara över sänggaveln. Men det är klart, ger jag Danne fria händer så vet man inte var spegeln hamnar!
    Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • Fragglerock

Vi vill se bild Mia, BILD, BILD, BILD!!!

• Fragglerock

Kolla in vårt lilla kryp!

Han håller på och sätter nytt rekord i ursäkter för att slippa borsta tänder... Fundersam

* Jag ska bara vila ögonen lite (sen lägger han sig ner på soffan och sover räv)

* Klockan är bara 7 (han brukar ju fråga när vi ska till dagis, men vi går ju halv 8 så han har väl hört mig säga... inte än, klockan är bara 7, typ en miljon ggr eller så)

* Vänta lite - jag måste springa lite till först! (alltid räserbara mellan hall-tvrum på kvällen)

* Jag borstade innan! (blåljuger Förvånad)

* Jag borstade i går! (tja, försöka duger ju )

* Jag gillar inte tandkrämen (eller någon av de 34 andra sorterna vi har heller för den delen! Räcka ut tungan)

NÄÄÄR ska det eviga tjafset om tandborstning förvinna från vårt hus!??! *aaaaw*Skrikandes

• Fragglerock

Har jag pengar?Förvånad 

Det var till och med mer än jag visste, så det är nog Dannes pengar! Penga mun

Ramen ja, det är ju egentligen inte någon ram utan lösa delar från PSP som jag äntligen lyckades knåpa ihop lite i! *pust för det programmet*Fundersam
     Äppelskivorna är för sig, småkrypen för sig, och löven för sig. Sen har jag bara plockat ihop lite skit typ! Men den blev lite rolig i alla fall!

• Fragglerock

I dag möts jag av hälsningen "du är en rutten bajs" när jag hämtar på dagis! Fundersam

Hmm... det var bättre när de var 6 månader och bara gurglade och dreglade!

• Fragglerock
    hejlis skrev 2007-10-22 22:14:00 följande:
    Rickard undra vart han har hört det..." Är det nå´t Danne brukar säga eller ? "
    Tja, att bli kallas bajskorv har liksom blivit en del av vardagen hos oss. ALLT är bajs just nu, maten på dagis, kottarna i skogen med mera.

Men en RUTTEN bajs, tja... det var första gången i går faktiskt. MEN å andra sidan vet ju inte jag vad Danne säger om mig när inte jag är hemma! Räcka ut tungan
  • Fragglerock

På Agatons avdelning ska de ha Halloween disko på fredag tror jag det var. Och Agaton verkar tycka det här ska bli kul. Han pratar hela tiden om att han ska dansa disko med fröken Jessica och sen visar han hur man gör, och han dansar ALDRIG annars!

De skulle visst vara lite utklädda tror jag så Agaton får väl dra på sig förra årets kostym (groda) och ha på sig, den passar ju fortfarande och han tycker ju jättemycket om den! Han lär väl svettas ihjäl om han ska vli diskogroda men det kan det väl vara värt!

Angående tandborstning så har vi tävlat, mutat, hotat, ignorerat och gud vet vad men inget funkar. Det är så jävla tråkigt vareviga dag att lägga massa tid på att bråka och tråka om nått som man måste göra. Jag känner att mitt tålamod börjar ta slut för jag förstår liksom inte hur lång tid kan det TA innan han fattar att - shit, det här verkar vara en rutin och jag får nog gilla läget och bara göra som de säger! Men NO, den poletten har inte trillat ned hos Agge Larsa Loke direkt!

• Fragglerock

Nice, då vet vi vad vi har kvar att se fram emot! *suck* Hoppas inte han brottas lite mycket om 8 år för han börjar ju redan bli svår att hålla fast!

• Fragglerock

Vi har nog ungefär 15 olika slags tandkräm. Å jag tvivlar på att det är att han inte gillar någon. För den han ratar i dag kan funka i morgon, så för honom handlar endast smaken om att förhala själva borstningen. Vi har vanliga eltandborstar, vi har en björn, vi har Shrek och gud vet vad, men inte ens det funkar.

• Fragglerock

Undrar om Hanna får nått syskon snart? Blir man ansedd som en väldigt suspekt person om jag börjar promenera förbi där väääldigt sakta för att kunna se evetuell avsaknad av aktivitet? = de är på BB!

Svar på tråden Go Fika