Inlägg från: Fragglerock |Visa alla inlägg
  • Fragglerock

Go Fika

Jasså! Nä, jag har aldrig märkt nått konstigt med magen när jag druckit den faktiskt. Däremot så blir min mage mindre bubblig å det är ju skönt!

I går när vi hämtade Agaton så var han helt utbytt vad gäller kläder från topp till tå. Alla utekläder fanns i torkskåpet och stövlarna var dyngdura fortfarande. Men tydligen var det några små killar, varav Agaton var en, som legat och simmat i vattenpölen utanför och kastat geggamojja på varandra! Gissa vem som berättade det hundra ggr i går?!?!?

Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • Fragglerock

Så här såg mästerverket ut i år! Tog 20 minuter för det var knappt något innanmäte, vilket var väldigt praktiskt så man slapp kladda med det!Räcka ut tungan Inte det mest coola vi gjort men en pumpa i alla fall!

• Fragglerock

AAAh, jag ser Hejlis online! OM det inte är R som surfar FL kanske??

• Fragglerock
    http://www.barnenstrollskog.se/

Ombyte förnöjer kanske????

Nu åker vi till småland, och med det så försvinner all kontakt med övriga världen! Räcka ut tungan Så alla eventuella nedkomster av ungar, införskaffande av nya karlar eller brutna ben vill jag snarast ha rapporterat via sms! OK????? Inga undanflykter! Räcka ut tungan
  • Fragglerock

Hej Hopp från Småland!!! Kallt som fan å solen skiner!

• Fragglerock
    hejlis skrev 2007-11-05 09:46:37 följande:
    näe......
    *he he he*
  • Fragglerock

Agaton är mannen med superluktsinnet!

Eftersom han är hemma i dag tänkte jag vara en rolig mamma så vi började baka bullar. Så fort jag tagit fram jästen och smulat i den så lämnar han köket med orden " mamma, det luktar pyton". Den närmar han sig köket i omgångar när jag försöker få honom  att hjälpa till att baka. Men NOPE, det stinker tydligen om degen för så fort han sticker in näsan i köket så ulkar han! Förvånad

Han har ju visat lite sådana här tensender innan. Te x en gång när de hade någon speciell inlagd gurka (typ saltgurka) på Coop och den luktade lite. Då ulkade Agaton hela vägen förbi!?!?

Hans senaste kommentar om bullarna när jag sa att de kommer lukta gott när de kommer ur ugnen. Då tittade han misstänksamt på mig och sa "mormos bullar luktar inte illa, det gör dina". Tja... jag får väl äta dem själv då - alla 40 stycken!

• Fragglerock
    hejlis skrev 2007-11-09 09:36:59 följande:
    hej! nu är vi hemma. Det blev en lillebror! 4450g, 50cm. Mörkbrunt hår. Jättesöt!hehe...skriver mer sedan + ska lägga ut kort. och vi mår bra!
    Grattis, grattis! Va skönt att allt gick bra! Nu är jag ju så nyfiken på hur han ser ut och vad han ska heta så klart!
  • Fragglerock

Kolla här vad jag hittade... jösses, känns som en evighet sedan! Men va roliga de ser ut!

Svar på tråden Go Fika