Inlägg från: strojes |Visa alla inlägg
  • strojes

Sollentunamammor 2

Krodan: Tack. Nu när du säger det så kommer jag ihåg det... Då ska jag kanske ta mig dit en sväng på torsdagen om jag orkar...

• strojes

Imorgon ska vi lämna dottern hos mormor och morfar på fm och sen är vi barnfria till söndagen!
    Ska försöka hinna fixa lite "måste"-grejer här hemma innan småttisarna tittar ut.

• strojes

Camillla: Imorgon blir det 33 fulla veckor... Börjar känna av foglossingar nu. När jag ska vända mig i sängen känner jag mig lika rörlig som ett kassaskåp... Men tänker kniiipa tills vi går in i november iaf men sen får de gärna komma ut!

• strojes

På måndagar har Kosmos babyöppet mellan 9 och 12. Och på tisdagar har Mysebo babyöppet mellan 13.30 och 16.

• strojes
    Siljelin (och alla andra som är intresserade ): Kosmos i Rotebro har sopplunch på torsdagar, öppettiden är 9-15.30 med sångstund 10.30, lunchen serveras vid 12.
  • strojes
    Armino skrev 2007-10-18 00:24:00 följande:
    Är det så här det kommer att vara...? Jag fick bita i en kudde för att inte skratta så att Jörgen och Armica vaknade

Skrattande Såg den på AFV (american funniest homvideos) för ett tag sedan! Så himla skön kille.
  • strojes
    Frediza1980 skrev 2007-10-19 14:13:56 följande:
    camabo: haha vilken drama!!! jag älskar den här skrattar lika mycket varje gång!

Skrattande Finns det något bättre än bebisskratt?! Och det får jag dubbelt upp av om några månader.... får tänka på det när de är jobbiga... Skrattande
  • strojes

Modesty2000: Du kan ju höra av dig till mig om du har en sån dag igen... Fia verkar ju gilla mig

• strojes

becca: Phil & teds är lättkörd, iaf det lilla vi testat hittills. Nu menar jag den i bredd ej där minstingen ligger under det äldre barnet. Bilder finn i mitt galleri.

Svar på tråden Sollentunamammor 2