Sollentunamammor 2
Krodan: Tack. Nu när du säger det så kommer jag ihåg det... Då ska jag kanske ta mig dit en sväng på torsdagen om jag orkar...
Krodan: Tack. Nu när du säger det så kommer jag ihåg det... Då ska jag kanske ta mig dit en sväng på torsdagen om jag orkar...
Imorgon ska vi lämna dottern hos mormor och morfar på fm och sen är vi barnfria till söndagen!
Ska försöka hinna fixa lite "måste"-grejer här hemma innan småttisarna tittar ut.
Camillla: Imorgon blir det 33 fulla veckor... Börjar känna av foglossingar nu. När jag ska vända mig i sängen känner jag mig lika rörlig som ett kassaskåp...
Men tänker kniiipa tills vi går in i november iaf men sen får de gärna komma ut!
På måndagar har Kosmos babyöppet mellan 9 och 12. Och på tisdagar har Mysebo babyöppet mellan 13.30 och 16.
Såg den på AFV (american funniest homvideos) för ett tag sedan! Så himla skön kille.
Finns det något bättre än bebisskratt?! Och det får jag dubbelt upp av om några månader.... får tänka på det när de är jobbiga...
Modesty2000: Du kan ju höra av dig till mig om du har en sån dag igen... Fia verkar ju gilla mig
becca: Phil & teds är lättkörd, iaf det lilla vi testat hittills. Nu menar jag den i bredd ej där minstingen ligger under det äldre barnet. Bilder finn i mitt galleri.