Jag hade den omnämnda ev. pensionssugna damen och jag hade nog inte tänkt gå till henne nån mer gång i alla fall! Har haft den andra som vikarie och det var bättre men vet inte om jag är så förtjust i henne heller. Kanske ska kolla på Sollentuna sjukhus nästa gång, eftersom jag ändå går på BVC där.
Krodan, jag har också varit ute och supit. Med din dotters förskolepersonal, hihi. Första kvällen borta från Jessica någonsin (om man inte räknar coop och 90-minutersyoga i Rotebro). Min sambo är verkligen världens bästa pappa så jag hade ingen som helst oro för att han skulle glömma byta blöja eller sånt som ni skriver om, men däremot har ju Jessica knappt tagit flaskan utan bara ibland fått i sig lite av en slump när hon lekt lite med den. Ett par gånger har det funkat men däremellan har det skitit sig igen och hon har tokskrikigt. Hon brukar dessutom tokskrika när jag är på yoga, trots att hon inte ens är hungrig, bara för att jag inte är där. Så jag kollade mobilen hela kvällen, men det enda jag fick var små meddelanden i stilen "hon är en liten ängel och ligger och ler i babygymet", "nu har hon druckit 220 ml ur flaskan" och "nu ligger hon och sover i sin säng och jag ska precis lägga mig". Snacka om kanonkväll!!
Själv drack jag fyra glas vin och kunde väl knappt gå till damrummet sen. Jodå. Men lite snurrig blev jag faktiskt.