• Anmäld

Tycker du om MAX hamburgare?

Äntligen kom MAX till Borås och ÄNTLIGEN fick man maka på dom omtalade goda hamburgarna....men dom smakade ju SKIT! Och blev väldigt förvånad och trodde jaja det va väll bara en dålig hamburgare som jag fick och åkte dit en gång till men det smakade ju samma SKIT. Fy fan för MAX säger jag bara!

• Svar på tråden Tycker du om MAX hamburgare?
  • HAE

äter kycklingen med bönsallad på max!!alla sorters kyckling är super gott
    gillar ej hamburgare

• neoaliya
    imsel skrev 2007-10-05 21:43:46 följande:
    VA?!Då måste det vara nåt fel på just din resturang. haha.I Luleå är dom huur goda som helst!Här gör dom ju burgarna efter beställning, och har inte färdiga som tex mcDonalds, som för övrigt är skit!Burger King har ganska gott, men Max är bäst!dressingen sourcream & pepper måste man ha till, den är så jäkla god, och smältosten är oxå good!
    EXAKT!!!!!
  • Tessie88

Jag äter inte hamburgare men vegburgaren är suuper god

• imsel

Ja, friscon är min favorit med!

det kanske är så att de i större städer gör färdigt hamburgarna??
    kanske därför det smakar skit.
    eller så har folk helt enkelt olika smak.. så konstigt va?.

• WhiteTrash

MAX har bland de bästa hamburgarna som går att få tag på tycker jag! Jag älskar delifresh kyckling-burgaren och deras vanliga hederliga hamburgare!
    Vilka konstiga MAX-restauranger många måste ha ätit på. I Piteå är de snabba och smidiga, och jag har hittils (trots att jag gör diverse specialbeställningar, typ inte ost på den, extra lök på den och si och så på den osv) alltid fått rätt mat med mig hem när jag kört i deras drive-in och köpt med mig "på vanligt vis".

McDonalds går öht inte ens att äta, de smakar ju papper ffs!
    Dessutom är de långsamma som få. Vi var 4 pers som beställde mat. Det tog 45 minuter innan vi kunde komma oss därifrån (då var det dessutom bara TVÅ personer innan oss).
    När vi väl kom hem var hälften av maten superkall eftersom den varit klar 2 sek efter beställning och fått vänta på resten. Sen så fattades det en hambrugare
    Jag och min sambo skulle äta där en dag och eftersom det var lugnt och lite folk så sa hon i kassan att vi kunde sätta oss så kom de ut med våra burgare eftersom det inte fanns några klara. Efter 20 minuter började vi bli lite irriterade över att tre-fyra pers som gjort beställningarefter oss fick ut sin mat. Det visade sig att de helt och hållet glömt bort vår beställning. Vi fick vänta i ca 20 minuter till innan vi fick oss vår mat. Nej, jag föredrar helt klart MAX samt våra lokala kök.
    Sunes är kanon, men jag får lite ont i magen av deras burgare

• imsel

Det verkar ju iaf. som att de som gillar max bor i norrland, och de som inte gillar..mer söderut..

inte alla kanske då. men de flesta..
    så ni kan ju kanske skriva vars ni bor när ni röstar.

Svar på tråden Tycker du om MAX hamburgare?