• Anmäld

Tycker du om MAX hamburgare?

Äntligen kom MAX till Borås och ÄNTLIGEN fick man maka på dom omtalade goda hamburgarna....men dom smakade ju SKIT! Och blev väldigt förvånad och trodde jaja det va väll bara en dålig hamburgare som jag fick och åkte dit en gång till men det smakade ju samma SKIT. Fy fan för MAX säger jag bara!

• Svar på tråden Tycker du om MAX hamburgare?
  • Gumlan

jag älskar max hamburgare, men jag äter dom vegetariska Lätt dom godaste jag ätit!! Sambon äter kött o tycker också att max har jätte gott, bäst efter sibylla tycker han.

• black sun

De hade en som hette Eragon-burgare ett tag som var grymt god! Annars gillar jag oftast bara de med mindre dressing. Inte den till Maxmål.

• black sun

och... höll på att glömma. Dressingen Green and garlic! Överlägset godaste dressingen som BARA finns på Max.

• mamma2004

Deras kycklingburgare är jättegod!

Tacksam mamma till Jemima (040626), Jonatan (060212) och plutt i magen (BF 080128)
  • annca

O, de är ju super, speciellt fiskburgaren, även om jag gillar BKs burgare bättre.
    Men MAX kycklingbitar är bara såååå goda. Och deras dipper.
    Däremot är frittarna inget vidare, där regerar McD.

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Sencha

Max är godast.

Jag brukar oftast ta deras Delifresh kycklingburgare.

• Theresekarlsson

Var där häromdagen och år deras kyckling delifresh mål.....jätte gott och kändes fräscht....inte alls fett o så eftersom dressingen är typ gjord på yoghurt eller så o istället för pommes får man en god grönsallad...

Mamma till Matilda 050109 & Theo 061003
  • TrailerTrash

Nej..

Avstängds röv är snygg,den är inte byggd av plastikpadding..
Svar på tråden Tycker du om MAX hamburgare?