• Anmäld

Tycker du om MAX hamburgare?

Äntligen kom MAX till Borås och ÄNTLIGEN fick man maka på dom omtalade goda hamburgarna....men dom smakade ju SKIT! Och blev väldigt förvånad och trodde jaja det va väll bara en dålig hamburgare som jag fick och åkte dit en gång till men det smakade ju samma SKIT. Fy fan för MAX säger jag bara!

• Svar på tråden Tycker du om MAX hamburgare?
  • Perry the Platypus
    Älskar MAX-burgarna!!!!
    Veni veni veni.
  • firewalkwithme

Jag är vegeterian, och på den marknaden är Max helt överlägsna! Inte bara är vego-burgaren suveränt god, de har flera rätter att välja på. Går aldrig till de andra hamburgerkedjorna!

• gizen77

topplista:

1)sibylla
    2)max
    ...
    ...
    ...
    ...
    7)bk
    ...
    ...
    10)mc

enligt mitt tycke smakmässigt! mc blir mest för barnens skull, de gillar att leka där =)men äta, nä...

• Emmyjane

Deras vego burgare den bästa i hamburgar klassen!

• Jossefjun
    Anmäld skrev 2007-10-01 11:40:17 följande:
    Äntligen kom MAX till Borås och ÄNTLIGEN fick man maka på dom omtalade goda hamburgarna....men dom smakade ju SKIT! Och blev väldigt förvånad och trodde jaja det va väll bara en dålig hamburgare som jag fick och åkte dit en gång till men det smakade ju samma SKIT. Fy fan för MAX säger jag bara!
    Kan bara hålla med.
    Hallååå - är det nån som hör mig?!
  • huge smile

Fanns inget alternativ för "har aldrig smakat deras hamburgare", så jag röstade inte. Bor i Finland och här finns inte MAX.

• pyretina

Mmmmm Original med xtra tryck dressing och gurkskiva.. *mums*
    Äter mest bara på MAX... Annars blir de JV-grillen här uppe...

Make Hell more beautiful.. Get Tattooed!!
  • BabyEm

´Käkade precis en Low Carb på max =)

• Tinzu

jajamänsan! älskar max om man jämför med mcdonalds och med burgerking..

om inte det finns någon max i närheten så får det bli korvgubben eller frasses

Svar på tråden Tycker du om MAX hamburgare?