• Anmäld

Tycker du om MAX hamburgare?

Äntligen kom MAX till Borås och ÄNTLIGEN fick man maka på dom omtalade goda hamburgarna....men dom smakade ju SKIT! Och blev väldigt förvånad och trodde jaja det va väll bara en dålig hamburgare som jag fick och åkte dit en gång till men det smakade ju samma SKIT. Fy fan för MAX säger jag bara!

• Svar på tråden Tycker du om MAX hamburgare?
  • FruSundahl

Nääeah. Inte glad för dom. Äter hellre mcdes skosulor. Dom på max är så slafsiga

Det man inte minns har inte hänt
  • FruSundahl

Är inte orginal dippen bara vanlig hamburgedressing? Tycker jag den smakar som

Smaka Smaskens skrev 2007-10-08 09:13:02 följande:
    Älskar MAX, är det bästa som finns, deras orginal dipp, mums =)
    Det man inte minns har inte hänt
  • Mysluvan

Nej jag gillar dom inte. Smakar konstigt och är feta känns det som.

Ja jag stavar i min iver fel ibland!!
  • Anna1111

Max har ett eget hemligt recept. Liksom Big Boys supergoda dip.
    Frasses hamburgare och dip är ju också jättegoda.

• Earlyblaze

Har alltid tyckt att MAX är bättre än McD, men under min graviditet så var det bara McD som gick att äta. Snacka om att jag blev besviken när min sambo hade varit och handlat på MAX åt mig och jag fick kasta det för jag kunde verkligen inte äta det

Djurgår´n tills jag dör!
  • k girl

Ja, jag älskar MAX!
    Åt på McDonalds för ett par veckor sedan och tyckte att den smakade skit - helt smaklös, torr och smulig... Yuck.

• MansonDust

Skit ?! Nää, de är mycket godare än andra ! Jämföra Max med McDonalds är som att jämföra guld & papper. Flört

Mamma till Star 021017 & Ninja 060522, samt två små änglar..
  • WhiteTrash

Det är MAX egna hamburgerdressing.

Thussen skrev 2007-10-08 09:16:22 följande:
    Är inte orginal dippen bara vanlig hamburgedressing? Tycker jag den smakar som
  • Ellah

Nej, de smakar billig nästan ostekt Scan hamburgare som man köper i big pack. Sånt sk*t kan jag göra hemma.

Däremot ljuvliga kemiska Big Mac - den är något unikt den!

• Twilight
    NEJ! Tycker inte om när maten är dränkt i majonnäs/Dressing så det är enda smaken man märker av... O alldeles knöliga smaklösa hamburgare. Tacka vet jag McDonalds!
    ♥Familjen♥
Svar på tråden Tycker du om MAX hamburgare?