• Anmäld

Tycker du om MAX hamburgare?

Äntligen kom MAX till Borås och ÄNTLIGEN fick man maka på dom omtalade goda hamburgarna....men dom smakade ju SKIT! Och blev väldigt förvånad och trodde jaja det va väll bara en dålig hamburgare som jag fick och åkte dit en gång till men det smakade ju samma SKIT. Fy fan för MAX säger jag bara!

• Svar på tråden Tycker du om MAX hamburgare?
  • Madam

gillar inte den enorma mängden dressing som de har på max *blää*

• BabyEm
    Madam skrev 2007-10-01 11:57:44 följande:
    gillar inte den enorma mängden dressing som de har på max *blää*
    man kan juh säga att man vill ha mindre dressing. på max gör som juh hamburgarna efter att an beställt
  • Billy och Jag

hamburgarna är inte  så goda.. men stripsen är alltid bra!! Och dipen! Stripsen är inte så där sladdriga som på tex donkan.

alis volat propriis - Hon flyger med egna vingar.
  • Peura

Jag gillar skarpt max burgare Alla sorter men som nån sa innan FÖÖÖÖR mycket dressing så man får be om att få en med Lite dressing... Dessutom har dom Chili cheese o dom är som en drog för mig...

Jäkla Hiss Asså!!
  • Mian1

kan bara säga bättre än donken men det finns många godare burgare än max

Jepp jag stavar som en kratta, lev med det!
  • trollmammsis

jag tycker såhär...MAXmålet e gottt men själva hamburgaren, alltså köttet e lite för tjockt.. sen e MAX pommes med original dip skitgött.... mcdonalds big mac helst med MAX pommes o dipp

• Liveit1971

Max hampisar är klart bättre än övrigas. Dessutom den enda kedja som konkurrerat ut Donken!

• BabyEm

Lone Star State skrev 2007-10-01 11:58:40 följande:

hamburgarna är inte  så goda.. men stripsen är alltid bra!! Och dipen! Stripsen är inte så där sladdriga som på tex donkan.
    jag tycker tvärtom. att stripsen är äckliga. torra. men på mcd är dom goda
  • Marlene B

Älskar dom men Sibylla är bäst.

Svar på tråden Tycker du om MAX hamburgare?