• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Camilla86

stackare Liam har också vart gnällig men nu somna han :)  men han sover oroligt då han har fått en rethosta:(  

Clemenza skrev 2007-12-08 22:48:40 följande:
    gah, måste få klaga lite.. jag hade sett fram emot en lugn och bra dag med bara Leia idag eftersom att Romeo är hos farmor... men det sket sig. hon har skrikigt och vart gnällig hela dagen + att hon matvägrat, hon ville inte ens ha min bröstmjölk.. vid sex fick jag i henne liiiite gröt.. *suck*
    Liam våran älskling
  • elia82

Då får väl jag också passa på att klaga lite!
    Det började redan i morses. Får se att en lurig Alicia kommer ut från vårat sovrum, går in o tittar efter o får se att hon målat ner en del av väggen med mitt lypsyl. Stora jävla fettfläckar på väggen, jättekul när vi just fått sålt lägenheten. Fick ringa till han som köpt den, han ska komma hit o titta på måndag. Så nu får vi ev tapetsera om innan vi flyttar, känns ju lagom kul. Sen när jag ska sätta mig vid darorn så har Alicia vart där o ändrat en massa inställningar. På stan skrek hon o gapa mest hela tiden.
    Å sist men inte minst: Daniel fyller ju 30 i dag så ikväll har vi vart med hans familj på troja o ätit, men givetvis fick vi åka hem tidigare för jag blev jätteyr o illamående igen.
    Nu mår jag bättre o barnen sover men vågar inte hoppas på för mycket......

SÅ!! Nu har jag också klagat "LITE"

Ha de gött töser!!!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: jobbigt med tapeten och de andra. var det god mar på troja?

Leia har gnällt heela natten. jag tror hon är sjuk, men hon har ingen feber. men hon är jätteförkyld och hostar massor. + att hon fått ännu mer utslag/exem.  får kolla med bvc imorgon.  och nu ska jag strax hämta romeo..

• Mia med 2

elia: stava kan jag inte göra heller... mat

• elia82

Clem:
    Ja maten va jättegod! Åt vitlökspäckad oxfilé, potatisgratäng o vitlöksås.
    Va jobbigt för Leia, har hon vart förkyld länge?

Oxå frågar jag igen! Blir det nån fika i veckan tjejer?

• elia82

Clem:
    Vad är det för eksem som Leia fått?

• Miccca

Elia: jag kan gärna ha fika här på onsdag fm om ni vill!!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

elia: ja så stavas det, tyckte det såg dumt ut.  först kom det i knävecket, så vi har fått smörja med en salva men sen kom det i andra knävecket och i armvecket. och nu har hon fått det på rumpan. ser ut som vanliga eksem men jag vet inte vad det kan va....

• angYY

På onsdag fm kan nog jag komma på fika iaf =)

• elia82

Miccca:
    Jag vill fika hos dej på onsdag!!!

Svar på tråden Lidköping med D