• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2
    Mellandags shopping med fika/lunch, 27/12 kl 11.00:
    Micaela
    Camilla (kommer själv så man kan ta det lugnt )
    Mia (oxå ensam, orkar inte med att ha med Romeo fram till stan)

bra att vi har granexperter i tråden, tack för tipsen så jag vet hur vi ska göra.

mini: vi köper färdighuggen gran iår. Hinns inte med att åka ut till er och hugga.
  • Camilla86

mini vi köper också färdig huggen ska i väg å göra det i dag har så stressat nu fram till jul  

Liam våran älskling
  • lenabolin

Mysigt med en riktig gran! Men det lär väl inte bli nån riktig gran så länge vi är borta hela julen. nästa år kanske det blir av.

Nån som har nått bra tips hur man ska slå in julklappar med två små barn runt sig. En som skriker nej det är mina julklappar och en som skriker efter mat.. eller blöjbyte.. *grr*

• Mia med 2

lena: antingen så får du slå in paketen när barnen sover eller så får bobbo ta båda barnen, fast han kanske jobbar nu?

• Mia med 2

Romeo var så söt förut när vi åt middag. Vi pratade om vad man gör på julafton, sen sa vi att han skulle få presenter på julafton varpå Romeo sa "jag inte ha vatten på huvett då".

Han har nog gått på för mycket dop nu det senaste så han tror att för att man ska få presenter så ska man få vatten på huvudet.

• elia82

Clem:
    Va go han e!
    Från det ena till det andra, nu har pappa vart här o snittat granen så nu e det bara o hoppas på det bästa!
    Passar även på o tacka för nyårsinbjudan, men tror nog att jag blir hemma. Är så jobbigt att va ensam med båda barnen så det känns lättast att stanna hemma. Men tack ändå!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: ja, det kan man förstå. dumt av daniel att jobba varje nyår, för visst jobbade han sist med? fast ifs blir det väl mycket pengar oxå

vi inhandlade oss en gran idag, 160spänn tyckte inte jag var så farligt, var ju mycket dyrare förra året...

• Isak O Emilias mamma

Clem: vart köpte ni den? va det en vanlig elle en sån där blå gran elle vad dom nu heter...

*Isak 030410 *
  • Mia med 2

isak: vid hjärtbergs, nej en vanlig, den blå-silver är giftig

Svar på tråden Lidköping med D