• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

elia: ja i princip gör han det, drömmer han mardrömmar så sover Per bredvid han i sin säng. vad skönt att du fick sova rättså bra inatt iaf

miccca: varsego

• Miccca
    laban; jag ska på utvecklingssamtal på dagis kl 10 men antingen senare eller på fredag, vilket passar dig bäst??
    ~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Laban81

Miccca: De beror på vad du menar med senare... Fast de spelar ingen roll egentligen, bestäm en tid du.
    På fredag har jag massor på schemat redan.

• Jen070912
    Elia: Tack för inbjudan på tårta, tyvärr var jag inte i stan + att jag ditt inlägg först nu. Felicia lugnade sig till slut men vet inte vad som var felet, gissar på tänder...

Isak:
    Jag tyckte pappret va ok på Näl men en egen rulle e väl aldrig fel om man får plats med det. Instämmer med Elias lista ang packningen, men glöm inte KAMERAN!!!!

Felicia har börjat jollra! Nu märks det att hon e min trollunge för käften glappar ständigt!

Fika tors em blev det av o vart i så fall?
    Trollungen Felicia 070925
  • elia82

Cam o mini:
    Har för mig att Mia kunde vid 15-tiden på torsdag så ska vi bestämma  kl 15.00 på torget?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca
    laban: hmm ja vad kan det ta det där samtalet? har inte en aning.. men senast 11 antar jag. sen bör jag vara hemma till 13 blir det för kort tid tror du?? annars kanske vi kan ta det imorgon kl 10?
    ~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

jag kunde på torsdag klockan 15, men så har Per "glömt" att berätta att han har linjemöte då *suck* aja, får slopa denna veckans fika. fikar vi nåt i mellandagarna?

mini: haha stackars abels öron

• elia82

Clem (o alla andra)
    Verkar inte va så många som hinner fika denna veckan så vi kanske ska skjuta på det till nästa vecka. Eller vad tycker ni?

Alicia 041214 och Samuel 061128
Svar på tråden Lidköping med D