• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

jag har ingen julkänsla här heller.. vill ha kyla och snöööö

• Miccca

Nu e det ju snö ute.. men den e väl borta tills imorgon!

Clem:ja jag får nog sno den.. den å jättefin å mörkgrön!
    ja kan du inte göra om UJ å sen tar du patent på den.. du kommer bli miljonär

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • elia82

Här va det tomt i dag.....
    Vad har ni för er?
    Själv så e jag färdig med allt, Daniel har jobbat i natt så han sover o barnen leker. Så jag sitter här o e rastlös...
    Vad ska man hitta på tro?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Camilla86

hej hej va kul med snö hoppas det håller sig tills i morgon så vi får en vit jul hihi... 
    ska städa lite i dag sen ta det lugnt med familjen

Liam våran älskling
  • QiTaS

Vill bara beklaga mig lite......mina barn är magsjuka!

Började med att Lukas spydde i natt typ fem ggr. Moa e jätte lös i magen å har spytt idag som en fontän. Blir nog ingen jul för oss.

• Mia med 2

Får hoppas det kommer mer snö! *tjohooo*

Elia: här försöks det städa.. hum gick sådär. alla somnade. men men bara dammsugning och lite småplock kvar. ikväll kommer solveig och christer hit för uppesittarkväll.

Qitas. NEJ, fy usch vad tråkigt. stackare, får hoppas att du coh tommi håller er friska iaf.

hur ska alla fira julen imorgon då?

• Mia med 2

miccca: vi gört ihop så blir vi båda rika

• Camilla86

hej hej vi ska fira jul hemma hos helena å zacke där nästan hela släkten kommer att vara
    kommer bli jätte skoj å på kvällen ska jag danne å Liam bara ta det lugnt å fira Liams andra jul tillsammans

hur ska alla fira nyår??
    sj har  vi inget bestämt  men blir troligtvis me syrran å zacke hhehe...

Liam våran älskling
  • Mia med 2

camilla: du får hälsa min släkt från mej

nyår firar vi hemma hos oss, skulle vart med ett gäng vänner oxå men alla utom en har lämnat återbud

Jag matade Leia med burkbarnmat igår, sen efter en stund så ser jag att hon har nåt blått i munnen. jag ropade till Per och han fick ta ut det ur munnen. En liten blå, vass hårt plastbit. Den passar inte till någon av barnens leksaker, så hon kan inte ha haft den i munnen innan jag började mata henne. Så den måste ha kommit ifrån barnmatsburken. Tyvärr så la jag plastbiten på diskbänken och sen när jag skulle ta fram den hade Per städat bort den.. Så nu är mitt "bevis" borta.
    Någon som vet om man ska säga till de som gjort barnmaten? eller om man bara ska låta det va.. hur hade ni gjort?

Svar på tråden Lidköping med D