• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Jen070912

Hmm, ja vad gör jag... springer runt som en skållad råtta o försöker fixa här hemma. Tvättar, städar, gör julgodis, rullar köttbullar, kokar skinkan, passar Felicia, rastar vovven, bråkar med katterna, slår in julklappar å så borde jag åka till stan igen då Felicia vaknar o köpa resten av julkapparna o handla mat. *pust*

Trollungen Felicia 070925
  • Laban81

Jaha... Då har man vart me om ett telefonförhör igen då... Himla givande.

Miccca: Saru fortfarande till Ullared? Ja vill me! Om ja inte blir sämre då förstås.

• Miccca

laban: vadå för telefon förhör? hmm ja ullared,, inte bestämt mig än!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Laban81

De va lite bråk på jobbet en kväll. En "stammis" blev påhoppad av 2 killar. Nu ville polisen ha tag i vittnen.

• elia82

Hej hej...
    Hur har ni det?
    Själv så ska jag åka o jobba om en kvart, har ingen vidare lust!! Är trött redan nu o värre lär det väl bli...

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • lenabolin

Jag har precis packat klart för julen så nu drar jag till Lidköping med omnejd i 17 dagar. Hela bilen är full med kläder, blöjor och julklappar. Ska bara dammsuga och våttorka och sätta upp lite julpynt så jag får lite julstämmning.

• Mia med 2

laban: bråk i en mataffär? eller har du fler jobb?

elia: ha det så kul på jobbet

lena: då ses vi på söndag en stund iaf. trökigt att Leia måste va i "karantän".

jag ska lämna cirkusen hemma imorrn och köpa de sista klapparna. skönt att komma hemifrån i några timmar. per jobbar inte inatt, gött det. fast säkert kommer Leia sova hela natten bara för att..

miccca: min bubbla funkar riktigt bra nu

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Miccca
    clem: åh vad bra,, jag kör min 1-2ggr innan jag ska lägga mig å nu somnar jag ganska snabbt igen om man jämför med för några veckor sen då jag låg vaken i flera timmar å tänkte på otäcka saker! kör även bubblan på barnen
    ~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Camilla86

hej hej i dag har jag vart jätte redig hihi  jag ahr klätt granen köpt julklappar, gjrort knäck o vart på skolavslutning och slagit in alla julklappar ...

i morgon ska jag fram å köpa de allra sista julklapparna

Liam våran älskling
  • Jen070912

Herregud vad alla är rediga, hur hinner ni???
    Jag bor i ett katastrofdrabbat område känns det som. Du behöver ha sumbobrottarkropp för att manövrera dig fram numera.
    Måste slå in paketen, fixa julskinkan, klä granen, hinna till bvc om en stund, köpa mat + bingolottor, gå till systemet o så var det den där jäkla städningen. Är nog inne på tvättmaskin nr 14 nu den här veckan utan att överdriva. Tänkte få undan all tvätt innan jul för badrummet e så trångt annars. Så jag har tvättat massa hund o kattfiltar, lakan, gardiner, dukar o annat som nästan aldrig tvättas. Får snart panik över att det är jul om... räknar... bara 3 dagar... ännu mer panik!!!!!

Trollungen Felicia 070925
Svar på tråden Lidköping med D