• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

fler som är vakna?

• Jen070912
    Clem: Vad söt han e Romeo, o ännu fler dop blir det ju... han kommer tro det i fortsättningen med! Har Leias napp här oxå, tvättad o klar... du får den då vi ses.

Förstår att många köpt granar i år, känner själv att jag har jättemycket kvar att göra. Skulle det vara någon som ännu inte fixat gran o är sugen så hör av er, det e ok att komma ända fram till sön då det mörknar. Vi kommer ha folk här hela helgen nämligen som hämtar granar.

Snart ska jag iväg på julmiddag med jobbet, ska bli skoj. Dock har jag ingen julkänsla (idag heller). Måste väl ta o fixa mig klar o väcka lilla sömntutan... *snark*
    Trollungen Felicia 070925
  • Mia med 2

mini: ja det blir väl några dop till om nelly döps oxå. gött att få julmiddag på jobbet fastän du är föräldraledig.

• Isak O Emilias mamma

Clem: jasså e dom? det visste inte ja

• Mia med 2

isak: japps, fast jag antar att isak inte går och äter granbarr ändå 

• Isak O Emilias mamma

Clem: nää det gör han ju inte direkt... men det är inte farligt att ha dom inne elle så... tänkte om den Lill* skulle hinna komma innan man ska slänga ut den...

*Isak 030410 *
  • elia82

Vi köpte faktiskt en blågran ändå. stod o dividerade med granförsäljarna o de hade aldrig hört att det hänt någon direkt olycka i baernfamiljer som hade haft blå/silvergran så vi chansade. Har grinden framför granen för säkerhetens skull när Samuel är vaken.
    Isak: Nej, de är absolut inte farliga att ha inne, det är bara farligt om du får för dig att äta upp granen . Å det hoppas jag att du (o resten av familjen) låter bli

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Isak O Emilias mamma

Elia: hehe jaa vi ska la försöka undvika det... har nog mat ändå så vi klarar oss över jul

*Isak 030410 *
  • Mia med 2

elia: min lillebror bet i en växt mamma hade som var giftig, så han fick åka till sjukhuset.  mina barn skulle säkert göra samma sak

vad gör alla idag?

Svar på tråden Lidköping med D