• lillajag82

april 08 ~~1,0~~

HALLÅ BRUDAR
    Här håller vi förväntansfulla APRILMAMMOR-08 ihopp
    här snackas allt mellan
    himel o jord
    TILLBAKABLICKAR

modertråden
    1.  www.familjeliv.se/Forum-11-227/m23011244.html

bf-tråden
    1.  www.familjeliv.se/Forum-11-227/m23737418.html
    Emelié010224 & Albin060520
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-19 11:56:34:
    könsgissnings tråden
    1. www.familjeliv.se/Forum-11-227/m26042567.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-07 12:18:02:
    KIKA GÄRNA IN I GISSNINGS TRÅDEN
    JAG ÄNDRADE LITE JUST FÖR ATT JAG HAR SVÅRT ATT HÅLLA KOLL PÅ ALLA
    SÅ NU ÄR DET BF INLAKT OXÅ
    FINNS MÅNGA SOM JAG INTE FYLLT I MEN ER SOM JAG FANN I BF TRÅDEN SON GJORDES I 1:A TRÅDEN LIGGER FÖRHOPPNINGS VIS PÅ RÄTT DATUM NU I DENNA TRÅD

MED ANDRA ORD SÅ HAR JAG SAMLAT ALL FAKTA I EN TRÅD O INTE I FLREA TRÅDAR..
  • Svar på tråden april 08 ~~1,0~~
  • Åsa med 3

Förresten...Jag gick in i vecka 16 igår!!! Underbart!!! Jag skulle bara önska att laban sparkade lite mer & lite hårdare & gärna typ varje dag så att jag med all säkerhet vet att h*n lever därinne...Min oro har verkligen inte släppt helt tyvärr & det är jättejobbigt att gå och fundera varje dag! *suck*

Igår var vi och hämtade vår vagn, och den är myyycket finare på riktigt än vad den var på kort...Jag sa ju förut att jag inte visste om jag skulle stå ut med rutorna, men det blir nog inga problem, vagnen är jättesöt!

Idag ska vi ut till Barkarby outlet & IKEA, jag vill köpa färg så jag kan måla om den gamla spjälisen vi fått...hoppas det blir fint...

Kram Å!

Laban, vi längtar efter dig!
  • år78
    Åsa med 2 skrev 2007-10-14 10:29:02 följande:
    Förresten...Jag gick in i vecka 16 igår!!! Underbart!!! Jag skulle bara önska att laban sparkade lite mer & lite hårdare & gärna typ varje dag så att jag med all säkerhet vet att h*n lever därinne...Min oro har verkligen inte släppt helt tyvärr & det är jättejobbigt att gå och fundera varje dag! *suck*Igår var vi och hämtade vår vagn, och den är myyycket finare på riktigt än vad den var på kort...Jag sa ju förut att jag inte visste om jag skulle stå ut med rutorna, men det blir nog inga problem, vagnen är jättesöt!Idag ska vi ut till Barkarby outlet & IKEA, jag vill köpa färg så jag kan måla om den gamla spjälisen vi fått...hoppas det blir fint...Kram Å!
    va mysigt måla sängen det gjorde ja med Sams säng den blev ljusblå visste ju att det va en son vi skulle få
  • Åsa med 3
    år78 skrev 2007-10-14 11:08:23 följande:
    va mysigt måla sängen det gjorde ja med Sams säng den blev ljusblå visste ju att det va en son vi skulle få
    Mmm, det ska bli kul...Här blir det nog vit bakgrund & sen tänkte jag ha lite nallebjörnar på gaveln...om jag hittar nån bra mall vill säga, ska kolla på panduro om jag hittar nåt i morgon efter jobbet...
  • Elphaba

Lorelei: Jag är också yr. Hade också bra blodvärden men är ofta jätteyr, tar lite järntabletter (varannan dag) och det har blivit bättre, försöker också dricka jättemycket. Du får berätta vad de säger, jag ska inte till BM förrän om 3 veckor.

Uuh, jag är så konstant sugen på saltlakrits. Och småkakor, men det har jag FORTFARANDE inga, får se till att köpa det idag.

Nu har riktiga flytten gått, alla möbler och flyttlådor är numera på vår nya adress och här är en enda röra, men första natten i riktiga sovrummet var inte fy skam, färgerna är så härliga (går i rött och brunt). Har skitont i ryggen efter igår, trots att jag inte bar någonting (utan endast dirigerade och terroriserade min sambo, styvbror, styvfar och mor ;)

Åsa md 2: Ja, nästa helg. Åker väl förmodligen upp fredag och stannr till söndag. Det enda som är "inbokat" är en Peter Jöback-konsert söndag kväll, tar gääärna en fika och en shoppingrunda på stan =)

Så härligt med bröllopet, tror det blir superbra. Men måste vra svårt att köpa en gravidklänning "nu" till december, och försöka luska ut hur stor magen kommer vara ;)

ÅÅÅåå, avis, vill också till Barkarbyoutletten! Fast ikea blir det nog en sväng förbi idag också, fast det är inte lika kul, har nog varit där en 10 gånger den senaste månaden.
    Var glad att det sparkar alls, jag känner INGENTING (inte ovanligt iofs) och är konstant nojjig. Men magen växer ju, ska få ut v15magbilden från i onsdags i galleriet snart. Lite skillnad är det (+2,5cm i magomfång!). Men tack och lov ingen drastisk viktuppgång, bara 1hg från föregående vecka :P

Och vad fina magar alla har som visat =) Riktiga putkulor överallt=)
    Vi börjar komma en bit på väg =)

• lillajag82

å av avis jag blir på er som har de fina bebis magrna
    aj tycker jag att jag bara ser fet ut men iof så e jag överviktig sen innan

alla magar jag sett nu e  tråden e såå underbara
    vill bara klappa o gosa med era megar...

Emelié010224 & Albin060520
  • Tilcha

Ska oxå en sväng till Barkarby. Eller till Bauhaus iaf. Måste fixa lite spackel å grejer så jag kommer nånvart med sovrummet. Ju fortare sovrummet blir klart desto fortare kan jag fixa bebisrummet. =)

• Amaranth

Vad många verkar bli/vara pyssliga! Själv ska jag se om jag inte kan ta mig i kragen och packa upp det sista från våran flytt i somras. Vi har en kartong kvar som står ouppackad.... Och lite gardiner ska jag minsann sätta upp, två rum kvar. Var också på IKEA och Bauhaus i går, köpte bl.a. grejer för att gräva upp ett litet land i trädgården där vi kan odla lite grönsaker nästa år. Härligt!

Hoppas allt går bra med er uppackning, Elphaba!

• Åsa med 3
    Tilcha skrev 2007-10-14 12:12:30 följande:
    Ska oxå en sväng till Barkarby. Eller till Bauhaus iaf. Måste fixa lite spackel å grejer så jag kommer nånvart med sovrummet. Ju fortare sovrummet blir klart desto fortare kan jag fixa bebisrummet. =)
    Kanske ses där då...*hehe*

Du som är i målartagen...VAR ska jag köpa färgen till spjälsängen?
  • pellen94

Min man är lärare och har höstlov vecka 44. Jag tänkte ta ledig tor-fre (1-2/11) och då hoppas vi på att hinna/orka riva en vägg till vårt sovrum, för att göra ett större sovrum. Vi är dock rookies på det här, men eftersom ni är så pyssliga, så kanske ni har några tips på hur man river väggar?

• mitt knytt
    BeccyBoop skrev 2007-10-13 15:18:11 följande:
    Jag får verkligen hoppas att din svägerska är i v10 och inte i 10:e månaden
    Jo, i tionde veckan, jag har svårt att få orden riktigt rätt...

Jag har också varit på IKEA idag. Hade dock sådan huvudvärk att det var ganska jobbigt. Fick dock första äntligen övertygat mannen om att vi ska ha handtag i stället för de fula knoppar vi har i köket, och sedan inhandlat dessa. Tyvärr låter han mig inte sätta dit dem själv...

Igår hade jag så ont i nedre delen av magen att jag trodde jag skulle få missfall, men det var nog inte tjejmagen... Var jättedålig i magen, kanske nåt jag ätit. Livrädd var jag i alla fall.

Tycker det är svårt att orka med nånting. Borde och vill så mycket, men orkar inte...
Svar på tråden april 08 ~~1,0~~