Lorelei: Jag är också yr. Hade också bra blodvärden men är ofta jätteyr, tar lite järntabletter (varannan dag) och det har blivit bättre, försöker också dricka jättemycket. Du får berätta vad de säger, jag ska inte till BM förrän om 3 veckor.
Uuh, jag är så konstant sugen på saltlakrits. Och småkakor, men det har jag FORTFARANDE inga, får se till att köpa det idag.
Nu har riktiga flytten gått, alla möbler och flyttlådor är numera på vår nya adress och här är en enda röra, men första natten i riktiga sovrummet var inte fy skam, färgerna är så härliga (går i rött och brunt). Har skitont i ryggen efter igår, trots att jag inte bar någonting (utan endast dirigerade och terroriserade min sambo, styvbror, styvfar och mor ;)
Åsa md 2: Ja, nästa helg. Åker väl förmodligen upp fredag och stannr till söndag. Det enda som är "inbokat" är en Peter Jöback-konsert söndag kväll, tar gääärna en fika och en shoppingrunda på stan =)
Så härligt med bröllopet, tror det blir superbra. Men måste vra svårt att köpa en gravidklänning "nu" till december, och försöka luska ut hur stor magen kommer vara ;)
ÅÅÅåå, avis, vill också till Barkarbyoutletten! Fast ikea blir det nog en sväng förbi idag också, fast det är inte lika kul, har nog varit där en 10 gånger den senaste månaden.
Var glad att det sparkar alls, jag känner INGENTING (inte ovanligt iofs) och är konstant nojjig. Men magen växer ju, ska få ut v15magbilden från i onsdags i galleriet snart. Lite skillnad är det (+2,5cm i magomfång!). Men tack och lov ingen drastisk viktuppgång, bara 1hg från föregående vecka :P
Och vad fina magar alla har som visat =) Riktiga putkulor överallt=)
Vi börjar komma en bit på väg =)