• lillajag82

april 08 ~~1,0~~

HALLÅ BRUDAR
    Här håller vi förväntansfulla APRILMAMMOR-08 ihopp
    här snackas allt mellan
    himel o jord
    TILLBAKABLICKAR

modertråden
    1.  www.familjeliv.se/Forum-11-227/m23011244.html

bf-tråden
    1.  www.familjeliv.se/Forum-11-227/m23737418.html
    Emelié010224 & Albin060520
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-19 11:56:34:
    könsgissnings tråden
    1. www.familjeliv.se/Forum-11-227/m26042567.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-07 12:18:02:
    KIKA GÄRNA IN I GISSNINGS TRÅDEN
    JAG ÄNDRADE LITE JUST FÖR ATT JAG HAR SVÅRT ATT HÅLLA KOLL PÅ ALLA
    SÅ NU ÄR DET BF INLAKT OXÅ
    FINNS MÅNGA SOM JAG INTE FYLLT I MEN ER SOM JAG FANN I BF TRÅDEN SON GJORDES I 1:A TRÅDEN LIGGER FÖRHOPPNINGS VIS PÅ RÄTT DATUM NU I DENNA TRÅD

MED ANDRA ORD SÅ HAR JAG SAMLAT ALL FAKTA I EN TRÅD O INTE I FLREA TRÅDAR..
  • Svar på tråden april 08 ~~1,0~~
  • oOrosamarängerOo

Ny tråd redan, oj vad tiden går

lillajag: Snurrigt värre, ser bara att hon snurrar moturs

Har blivit sjukskriven nu för foglossning, så skönt

• Lorelei

Jag satt och tittade på den där snurrande bilden länge igår och konstaterade att jag inte tror ett dugg på det. Hon vänder och det är helt klart inte jag som vänder håll på henne eftersom jag inte ens anstränger mig och ser klart när hon vänder.

• lillajag82
    Lorelei skrev 2007-10-12 13:13:49 följande:
    Jag satt och tittade på den där snurrande bilden länge igår och konstaterade att jag inte tror ett dugg på det. Hon vänder och det är helt klart inte jag som vänder håll på henne eftersom jag inte ens anstränger mig och ser klart när hon vänder.
    samma här
    Emelié010224 & Albin060520
  • Elphaba

Moturs först men anstränger jag mig (som det stod i artikeln) kan jag få henne att snurra åt andra hållet också ;) (fast nu får jag inte tillbaka henne till moturs, attans.. jag ska låta bli med sånna där prylar)

• Elphaba

Lorelai: Du har fan rätt... nu såg jag henne vända också. Lurenrejeri ;) Nu snurrar hon moturs igen.

• Tilcha

Köpte choklad igår. Gräddnougat. mumma! =) Å så köpte jag en med digistiv till sambon så jag skulle få ha min choklad i fred.
    Fast när jag hade köpt den så var jag inte lika sugen längre. Men nu ligger det en halv chokladkaka kvar i kylen i stället.

Blev hemma idag oxå. Ångest!!!! Har varit hemma hela veckan nu. Är lite förkyld men jag hade säkert kunna jobba. Men jag kan bara inte ta mig upp ur sängen på morgonen. Inte för att jag är mer trött än vanligt utan för att jag vill helt enkelt inte.
    Sen tycker jag att det är mycket lättare att gå tillbaka till jobbet på en måndag. Kom på sen att den här sjukperioden kommer ju komma på novemberlönen, då man typ ska börja köpa julklappar. Tur att det inte finns så många barn i närmaste släkten. Måste få råd å köpa spackel, färg, å tapeter till sovrummet oxå. Å jag behöver 3 sorters färg. En takfärg, en till väggarna å en till listerna och garderobsdörrarna och sovrumsdörren.

Rev iaf lite tapeter igår så nu sitter jag å funderar på om jag ska slipa lite å gå upp på vinden å kolla om vi har nåt spackel kvar där som fortfarande går å använda.
    Ska ge mig på att bredspackla. Inte lätt!

• Ninda

Sh-t! Jag som var så glad att jag hade hunnit läsa ikapp. Men så idag när jag gick in på tråden igen så kändes det alldeles mystiskt och ensamt där... Sen insåg jag att jag givetvis har ett par dagar att läsa ikapp i en ny tråd!!!    Ni är grymma....på att skriva inlägg!

Skämt å sido. Bra fixat med ny tråd, lillajag82! 

ღ Lycka! ღ
  • Ninda

Jag har inte direkt känt något sug efter choklad än, men riktigt salt lakrits och riktigt sura godisar däremot! Fast eftersom man behöver kalcium, kanske man skulle ta och proppa i sig lite choklad trots allt... ;)
    ...hmm...undrar just hur mycket chokladkaka man måste äta för att få i sig 1000 mg kalcium!? Hehe....

ღ Lycka! ღ
  • mitt knytt

Idag var jag och dottern och hälsade på min svägerska som är i tionde månaden och sjukskriver och i princip sängliggande med illamående och kräkningar. Är så glad att den tiden är över!!

• Ninda

Kom å tänka på Josefine84...hon jobbar ju i självaste chokladhimlen (Chokladfabriken)!   Hoppas för din skull att du är sugen på choklad nu när du är gravid, Josefine!! Vore hemskt om du tex. inte stod ut med doften....eh heh, hur lät det där egentligen? Inte stå ut med chokladdoft??

ღ Lycka! ღ
Svar på tråden april 08 ~~1,0~~