• lillajag82

april 08 ~~1,0~~

HALLÅ BRUDAR
    Här håller vi förväntansfulla APRILMAMMOR-08 ihopp
    här snackas allt mellan
    himel o jord
    TILLBAKABLICKAR

modertråden
    1.  www.familjeliv.se/Forum-11-227/m23011244.html

bf-tråden
    1.  www.familjeliv.se/Forum-11-227/m23737418.html
    Emelié010224 & Albin060520
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-19 11:56:34:
    könsgissnings tråden
    1. www.familjeliv.se/Forum-11-227/m26042567.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-07 12:18:02:
    KIKA GÄRNA IN I GISSNINGS TRÅDEN
    JAG ÄNDRADE LITE JUST FÖR ATT JAG HAR SVÅRT ATT HÅLLA KOLL PÅ ALLA
    SÅ NU ÄR DET BF INLAKT OXÅ
    FINNS MÅNGA SOM JAG INTE FYLLT I MEN ER SOM JAG FANN I BF TRÅDEN SON GJORDES I 1:A TRÅDEN LIGGER FÖRHOPPNINGS VIS PÅ RÄTT DATUM NU I DENNA TRÅD

MED ANDRA ORD SÅ HAR JAG SAMLAT ALL FAKTA I EN TRÅD O INTE I FLREA TRÅDAR..
  • Svar på tråden april 08 ~~1,0~~
  • Elphaba

Maglan: Snö? hjälp.. tyckte det kunde bli sommar en sväng till först. Här regnar det mest hela tiden.

Och nu har jag sug efter kakor. Och inga hemma, självklart :( Dumma dumma apriltråden! ;)

• Lorelei

Nä! Nu ger jag snart upp. I morse svimmade jag på pendeltåget och höll på att kräkas upp hela frukosten på stackars kvinnan på sätet brevid mig. Nu lyckades jag ta mig av och illamåendet la sig lite när jag kom ut i luften... men fan va jobbigt det här är!

• lillajag82
    Lorelei skrev 2007-10-12 11:35:42 följande:
    Nä! Nu ger jag snart upp. I morse svimmade jag på pendeltåget och höll på att kräkas upp hela frukosten på stackars kvinnan på sätet brevid mig. Nu lyckades jag ta mig av och illamåendet la sig lite när jag kom ut i luften... men fan va jobbigt det här är!
    åå det där känner jag igen  inge kul alls
    just när svimatackerna kommer kan bero på
    sockerfall se till att ha tex lekerol, druvsocker ev någon frukt & vattenflaska oxå med dig
    ta en tablett o lite vatten brukar ge sig mycket fortare

kram hoppas det går över snart
  • lillajag82
    Lorelei skrev 2007-10-12 11:35:42 följande:
    åå det där känner jag igen  inge kul alls
    just när svimatackerna kommer kan bero på
    sockerfall se till att ha tex lekerol, druvsocker ev någon frukt & vattenflaska oxå med dig
    ta en tablett o lite vatten brukar ge sig mycket fortare

kram hoppas det går över snart
  • BeccyBoop
    lillajag82 Hos mig snurrade hon medurs.

Lorelei Hoppas verkligen du mår bättre. Låter riktigt läskigt att må som du gör just nu. Skickar krya-på-dig kramar som kanske hjälper lite
    BF 8 april 2008
  • Bombusk

Jag är så sugen på allt möjligt sött och salt OCH läsk. Undviker det i största möjliga mån iaf. Läsken får det endast bli på helgen (fre och lörd) annars skulle jag kunna skapa ett sjukt beroende...

Någon som frågade om jobb tidigare i tråden, jag jobbar oxå med grafisk produktion!

• Lorelei
    lillajag82 skrev 2007-10-12 11:48:46 följande:
    åå det där känner jag igen  inge kul alls just när svimatackerna kommer kan bero på sockerfall se till att ha tex lekerol, druvsocker ev någon frukt & vattenflaska oxå med dig ta en tablett o lite vatten brukar ge sig mycket fortarekram hoppas det går över snart
    Jag tror att det berodde på tåget... det var ett av de nya tågen och det beter sig annorlunda på spåret, som x2000 ungefär. Och enda gången jag blir åksjuk på tåg är med x2000! Dessutom är jag tydligen känslig för lysrör som beter sig skumt, har fått ep-liknande anfall av det förr och det här känns liknande. Har inte hänt en enda gång i gamla vagnarna, men i nya mår jag lika nästan varje gång. Psykologiskt kanske, vad vet jag.

Försökte äta lite macka och vatten för att lugna men det blev inte bättre ändå... Men nu håller jag tummarna för att läkaren på måndag ska inse att jag inte kan arbeta heltid utan sjukskriva mig 25%, vill verkligen jobba men klarar inte 100%
  • Suzzi87
    lillajag82 skrev 2007-10-12 08:18:58 följande:
    godmorgon alla godingar tänkte visa vad jag gjorte i går vist blev den fin.. o smarrig oxå
    åh gud va ja blev sugen på smörgås tårta nu :P
  • Lorelei
    BeccyBoop skrev 2007-10-12 12:23:36 följande:
    lillajag82 Hos mig snurrade hon medurs.Lorelei Hoppas verkligen du mår bättre. Låter riktigt läskigt att må som du gör just nu. Skickar krya-på-dig kramar som kanske hjälper lite
    Tack! Mår genast lite bättre! Det är lite bättre men jag är fortfarande yr mest hela dagarna. Tror att det är blodtrycket som spökar så de ska kolla det på måndag. Ligger ju högt efter förra gången och det blir inte bättre av tidiga mornar och sena kvällar...
Svar på tråden april 08 ~~1,0~~