• lillajag82

april 08 ~~1,0~~

HALLÅ BRUDAR
    Här håller vi förväntansfulla APRILMAMMOR-08 ihopp
    här snackas allt mellan
    himel o jord
    TILLBAKABLICKAR

modertråden
    1.  www.familjeliv.se/Forum-11-227/m23011244.html

bf-tråden
    1.  www.familjeliv.se/Forum-11-227/m23737418.html
    Emelié010224 & Albin060520
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-19 11:56:34:
    könsgissnings tråden
    1. www.familjeliv.se/Forum-11-227/m26042567.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-07 12:18:02:
    KIKA GÄRNA IN I GISSNINGS TRÅDEN
    JAG ÄNDRADE LITE JUST FÖR ATT JAG HAR SVÅRT ATT HÅLLA KOLL PÅ ALLA
    SÅ NU ÄR DET BF INLAKT OXÅ
    FINNS MÅNGA SOM JAG INTE FYLLT I MEN ER SOM JAG FANN I BF TRÅDEN SON GJORDES I 1:A TRÅDEN LIGGER FÖRHOPPNINGS VIS PÅ RÄTT DATUM NU I DENNA TRÅD

MED ANDRA ORD SÅ HAR JAG SAMLAT ALL FAKTA I EN TRÅD O INTE I FLREA TRÅDAR..
  • Svar på tråden april 08 ~~1,0~~
  • lillajag82
    malinmys skrev 2007-10-11 08:18:20 följande:
    Hej hopp!! Här är det relativt lugnt Har dock nån typ av nervsmärta idag Det ilar stötvis från naveln och ner genom magen.. Tycker det är ganska obehagligt. Är också inne på 4e veckan med feber, men ska till tandläkaren i morgon. Det är nog inte bara förkylningen. Har en inflamerad tan också. det får inte va för enkelt såklart Jag är också uppe och kissar på natten fortfarande. Hoppas det ger sig snart, har ju gått 15 fulla veckor idag!
    nja lungt på kisseriet blir det nog inte en på flera månader
    någon gång i april ungefär..
    det kommer bara bli trängre o tränger där inne
    Emelié010224 & Albin060520
  • malinmys
    lillajag82 skrev 2007-10-11 08:29:51 följande:
    nja lungt på kisseriet blir det nog inte en på flera månader någon gång i april ungefär..det kommer bara bli trängre o tränger där inne
    Jo, men med de andra barnen har det gått bättre under mitten-perioden om man säger
    Trotsiga barn är trygga barn.....
  • jenn79
    åsamed2: Jobbigt med lite rosa men skönt att du kännt av Laban igen Får jag föreslå akupunktur och sjukgymnastik mot foglossningen? jag känner flera som blivit hjälpa av akupunkturen!!
  • BeccyBoop
    lillajag82 Jag har faktiskt den senaste veckan, om inte mer, sluppit gå upp på natten för att kissa. Oh vad jag älskar det!! Men visst får jag gå på toa 95 ggr innan jag går o lägger mig för att jag verkligen ska få sova natten igenom. Och sen när jag vaknar på morgonen måste jag ju självklart gå på toa. Men jag får sova natten igenom.
    Och jag är noga med att inte dricka nåt jättemycket efter kl 8 på kvällen oxå. Men jag är väl medveten om att det kommer bli värre. Men allt för kottens skull!
    BF 8 april 2008
  • Tilcha

Hej hopp!
    Va morronpigga ni e!
    Va iof uppe kl 8 men jag har inte vaknat till riktigt förrän nu. Har mitt förmiddagssjunk nu. Måste nog gå å ta en macka.

I natt har jag drömt om Ellis Grey (Merediths mamma i Greys Anatomy) och att jag snodde hennes choklad.
    Jag hade ett väldigt stort sug efter glass och choklad i går kväll. Helst ihop. Som typ daimglass. Men sambon kom inte hem förrän efter 23 så det blev inget. Jag låg å grät för att jag inte fick min choklad. Därav drömmen. Desutom drömde jag att jag först inte hittade nån choklad i affären. Det skulle vara Marabou chokladkaka och det hade allt annat utom det. Det var då jag snodde Ellis choklad. Knäppt!

• BeccyBoop
    Panictjej Då får vi hoppas att du får choklad idag. Jag är oxå sugen på choklad, men det är jag nästan jämt! Mmm, marabou.
    Åt faktiskt choklad när jag kollade på Grey's Anatomy igår. Det var mums! Du får se till så sambon köper med sig flera kg choklad hem så du har på lager! Fast är du som jag så tar dte slut väldigt fort!
    BF 8 april 2008
  • BeccyBoop
    Åsa med 2 GRATTIS!!!!! 
    Så ni ska gifta er? Va glad jag blev nu, kommer springa o le hela dagen (perfekt för jag ska ta o fixa nytt pass idag!). Satt datum än??
    BF 8 april 2008
  • Tilcha

BeccyBoop: Ja fast han skulle förmodligen bli sen idag oxå så jag får nog ta mig till affären själv. Vi har en mack ca 50 meter från porten men den e så skabbig å har oftast gammalt godis.
    Ska iof iväg i kväll så då får jag köpa lite choklad då. Det är det som är så jobbigt. Är jag sugen på nåt så måste jag äta det innan det går över. Är jag t.ex. sugen på popcorn så kan jag äta hur mycket chips som helst men jag är ändå sugen på popcorn när chipsen är slut.

• BeccyBoop
    Panictjej Är vi släkt eller??? Jag blir helt knäpp om jag inte får i mig det jag är sugen på, kvittar vad jag äter om det inte är det jag är sugen på. Det hjälper helt enkelt inte. Jag förstår att det är jobbigt att inte få sin choklad. Jag lider med dig. Jag ska själv iväg i eftermiddag och då ska jag bannemej handla choklad!
    BF 8 april 2008
  • Tilcha

Ja visst är det så. Folk säger: Ta en frukt istället. Jag skulle kunna äta en hel fruktskål men jag är likt förbannat sugen på choklad.

Svar på tråden april 08 ~~1,0~~