lättare gravid efter spolning?
Är det sant att man har en ökad chans att bli gravid efter kontraströntgen av äggledarna?
Är det sant att man har en ökad chans att bli gravid efter kontraströntgen av äggledarna?
Japp, har gjort två utredningar, båda resulterade (efter spolning) i graviditeter i första cykeln. Enligt gyn ger de 3 första månaderna efter spolning en större chans.
Lycka till!
Spolade äggledarna i veckan och min gyn sa att det ökar chanserna även att det inte är stopp. Han hade spolat flera som lyckats direkt efter så hoppas att även jag har den turen....
Fråga till er som Spolats... Blev er cykel förändrad?!?! att ni fick senare ÄL?!
Sitter med 6 neg. äl test irad fast ja känner av äggstockarna.. Visserligen fått 2 månader i rad negativa test på alla men blodprov visat på ÄL...
För mig funkade allt som vanligt efter spolningen, men mkt bättre tydligen....
hur går det för alla er som har spolats som väntar på mensen?
min bör komma idag eller imorn, men inget har hänt eller dykt upp än. känner positiva grejer, men är samtidigt arg på mej själv som "anar" saker. kommer bara bli besviken då
hoppas ju såklart att det blev bättre för min del med, men den är kanske bara sen ändå..
ja vet varken ut eller in nu.. läkaren tror att jag fått POlyp i livmoder vad de nu ärsvar mitten av nästa vecka.. ja som var så hopp full
Läakren vet inte ens själv vad det är än..misstänker polyp slemhinna som är tjock ngn dag efter äl.. ska väl inte vara så.. så ja kanske ska in på skrapning
vet ingenting.. Läst lite att de oftast är god artad tumör?! vete tusan ovissheten gör mig så ARG!
Min mens ska komma onsdag-fred. Ska bli spännande och se om spolningen har hjälpt till.... men man vågar inte hoppas för mycket!