Hej tjejer!
Nu har jag varit på min första zonterapibehandlign
Mottagningen var väldigt trevlig och behaglig med tända ljus, doftoljer och lugn musik. (Det är viktigt för mig). Zonterapeuten var trevlig och erfaren. Under tiden hon gav mig behandling pratade vi om patienter hon hade haft. Det var roligt att höra om alla som har blivit gravida
. Hon berättade om patienter som gick på IVF-behandling. En patient som först lyckades på sin tredje ivf när hon hade fått zonterapi.
Ja, ni hade rätt. Jisses vad ont det gjorde :-0 Speciellt ställena som stimulerade livmodern och äggstockarna. Hon sa att jag skulle försöka att slappna av, men det var inte så lätt...
Smärtan ska vandra uppåt till det område som avses. Nu ska jag vara uppmärksam på om kroppen visar någon reaktion jag inte brukar ha. Än så länge har jag inte känt av något. Sov i och för sig lite längre nu på morgonen. Jag ska också äta c-vitaminer, cacerola. De är så goda så de äter jag gärna. Jag ska dit nästa onsdag och på torsdag ska jag göra VUL på sjukhuset. Ska bli spännande.
Äter ni några vitaminer?
Har ni fått någon reaktion på kroppen som extra blödning, huvudvärk, fler toabesök eller något annat?