• milimina

Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006

vi som hade BF augusti 2006! gamla som nya är välkomna!

Äldre trådar:
    Del 1: www.familjeliv.se/Forum-2-16/m5833194.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-2-16/m7691494.html
    Del 3: www.familjeliv.se/Forum-2-16/m9821365.html
    Del 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m11348493.html
    Del 5: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m13940491.html
    Del 6: www.familjeliv.se/Forum-11-265/m16842954.html
    Del 7: www.familjeliv.se/Forum-11-265/m20264831.html
    Del 8: www.familjeliv.se/Forum-11-265/m23425452.html

fikatråden: www.familjeliv.se/Forum-11-265/m22916764.html
    bebislistan: www.familjeliv.se/Forum-3-20/m11837977.html
  • Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006
  • Twixie
    Pesco skrev 2008-01-17 18:42:44 följande:
    Hur gick era inskolningar?Lite jobbigt att vänta med inskolningen till mars, hade gärna börjat lite tidigare, eftersom vi ändå måste va hemma med Robin ett tag till. Rätt slut på pengar, om man säger så.
    Idag är iofs sista dagen på riktigta inskolningen (men vi kommer köra kortdagar mån+tis nästa vecka också då han idag bara stannar till lunch). Hittills har det gått jättebra, det har mer varit protester över att behöva gå hem Får se iofs hur det blir sedan när han kommer gå "hela dagar", om det fortfarande är lika roligt... Men det känns jättebra än så länge och det är skönt!
    Fröknarna hade tydligen kommentarat att M är en sådan som gärna vill bestämma över andra och vad andra ska göra (helst fröknarna). Han tar dem ofta i handen och "tvingar" dem att t.ex. lägga sig och sova eller annat på ställe han bestämt... Förstååår inte aaaaalls vad de pratar om  . Läste hans horoskop igår och insåg att han är ett riktigt lejon (det stjärntecknet han "egentligen" skulle fötts i) och inte alls jungfru som han är egentligen. Jungfrur skulle enl. schemat vara blyga, försiktiga och helst dra sig undan uppmärksamhet, gilla renlighet (inte gilla att kladda med mat och avsky att bli kladdiga) och älska att hålla rent och ordning... Haha säger jag bara
    (¯`°?.¸ ღ Melvin ღ¸.?°´¯) ♥ (¯`°?.¸ ღBökis med BF 10 majღ¸.?°´¯)
  • Angel80

Mollan - de ska renovera och bygga om.

• mollan nu
    Angel80 skrev 2008-01-18 09:21:31 följande:
    Mollan - de ska renovera och bygga om.
    aha Då blir det ju kul att komma tillbaka sen för honom. Nytt och frächt
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Angel80

renovera och bygga om, haha typ samma sak, men jag menar att det är en del som behöver renoveras och så passar de väl på och bygger om en del annat samtidigt. haha

• Twixie

Angel - Aldrig fel med extra ledighet... man kommer ju ändå få jobba så mycket i sitt liv så hoppas han kan passa på att njuuta den här extra månaden

• Svirroo

Angel: Då kan ni passa på att ha en massa kalas när han har en massa tid att fixa

Kul att allas inskolningar går bra. Våran börjar 29/1. Första dagen 9:30 -12:00 sen 9.14:00 och sedan två fulla dagar. Sen ska det vara klart... kommer bli intressant!

• Svirroo

Här har vi också typiskt Lejon som älskar uppmärksamhet.

• Angel80

Åh motivera mig snälla något att sluta småäta eller ge mig något bra tips på något riktigt gott nyttigt. Har gått upp 6 kg sen jul och rökstoppet. Tänk vad ciggen gör för vikten egentligen. Kilona bara rinner av en när man bolmar.

• Twixie

Angel - Så det är börja bolma igen jag ska göra efter denna graviditet och innan bröllopet (Bolma och amma så kommer jag i klänningen i ett nafs ). Allt har du redan hört säkert men men.-.. Hemmarostade chilinötter, wasabinötter (sådan man köper) - de kan man inte äta för många av innan magen sätter stopp Men stillar suget iaf! Osaltade nötter av alla de slag, vindruvor, limeklyftor (stillar faktiskt lite, eller snarare bryter av suget). Mörk choklad. Annars är jag mycket för hårda halstabletter eller liknande - starka! För då har man något i munnen att suga på men man kan inte äta för många på raken.

Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006