• milimina

Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006

vi som hade BF augusti 2006! gamla som nya är välkomna!

Äldre trådar:
    Del 1: www.familjeliv.se/Forum-2-16/m5833194.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-2-16/m7691494.html
    Del 3: www.familjeliv.se/Forum-2-16/m9821365.html
    Del 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m11348493.html
    Del 5: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m13940491.html
    Del 6: www.familjeliv.se/Forum-11-265/m16842954.html
    Del 7: www.familjeliv.se/Forum-11-265/m20264831.html
    Del 8: www.familjeliv.se/Forum-11-265/m23425452.html

fikatråden: www.familjeliv.se/Forum-11-265/m22916764.html
    bebislistan: www.familjeliv.se/Forum-3-20/m11837977.html
  • Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006
  • Skrutthumlan

Angel

Här hemma är det Teletubbies och Little people som går på högvarv på dvd´n.
    Sixten kommer också och ger oss fodralet och visar vad han vill titta på.

• Angel80

Skrutt - vad är litte people för något?

• mollan nu

Skrutt: jag fick precis som angel 10% utbetalt per månad.

Anke: Folke börjar komma tillbaka nu har jag sett. tycker det är jättefint men vissa förstår inte alls varför
    Alma heter Edtih Maria i mellannamn, klart man måste heta som mor sin

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • mollan nu

Hos oss är det oxå Teletubbies, Alma står framför tvn och hoppas och gapar tubbi tubbi när hon vill se.

Angel: jag har försökt sälja in Mora Träsk men det är lilldamen  helt ointresserad av...

• Skrutthumlan

angel

du vet dom små söta människorna och djuren från fischer price. jag fick nångång en gratis dvd på 20 min med små tecknade berättelser och den älskar sixten. han känner igen sina gubbar och djur i den.

Mollan
    Skumt att facket (htf/unionen)går med på ett sånt kollektivavtal när dom själva inte har det...

• Angel80

mollan - haha, ja lilleman är helt såld, han har börjat köra diverse rörelser också, sträcker upp och viftar med armarna, ploppar med fingret i munnen, ställer sig på golvet och snurrar runt och sträcker fram ett ben i taget och "skakar lite grand" hahaha, han ser för rolig ut.

• mollan nu

Skrutt: jo det tycker jag oxå, men det verkar som dom gått med på massa sjuka saker när det gäller bemanningsföretag.

• Anke
    mollan nu skrev 2008-01-30 14:19:11 följande:
    Skrutt: jag fick precis som angel 10% utbetalt per månad.Anke: Folke börjar komma tillbaka nu har jag sett. tycker det är jättefint men vissa förstår inte alls varför Alma heter Edtih Maria i mellannamn, klart man måste heta som mor sin
    Jag heter maria i mellannamn =)
    Nora heter Eva Emilia. Eva efter min farmor, min mamma och Villes mamma, och emilia är ett gammalt släktnamn på Villes sida. Annika lät inte bra i den namn-flödet...
    * If you think nobody cares about you, try missing a couple of payments *
  • Skrutthumlan

Sixten heter Sixten heter Lars och johan efter farfar och morfar.
    om det blir en tjej blir det Freja Signe Louise, Signe efter min gammelmormor.

• malincha

Hugo heter Hugo Erik Herman. Hugo..efter sig själv, Erik efter min farfar och Herman efter Markus farfar. Jag älskar namnet Herman och ville egentligen "spara" det till ev. nästkommande pöjk. Men det är väl inget som säger att han inte kan heta som sin storebrorsa?!
    Hugo ääääälskar mora träsk. Här går det dag som natt...typ. Han pekar på dvd:n och svängar på rumpan när han vill att vi ska sätta på det. Han kan i princip alla rörelser och har faktiskt fått jättebra kroppsuppfattning pga allt tittnade och dansande. Tv är inte bara skräp!

Fy nu börjar ångesten komma inför dagis/dagmamme-bytet. Han äääälskar ju sin dagmamma osså kommer jag och tar honom därifrån. VAD HAR JAG GJORT????

Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006