Inlägg från: caffe latte |Visa alla inlägg
  • caffe latte

Vita hem del 6

Oj, vad ni skriver mycket medan man är på jobbet men ack så rolig läsning som väntar när man kommer hem.

Jag undrar om jag kan få klänningstips av er? Det är nämligen så att jag och sambon ska gifta oss (oktober 08) och jag vill ha en vit klänning men jag vill inte ha en traditionell brudklänning (tror jag inte i alla fall...just nu...). Har ni några tips på vita vackra klänningar (som passar för vigsel i New York) så vore jag tacksam.

• caffe latte

Milda maränger: bra tips, tack. Noa noa ser ut att ha den stil som jag vill ha och närmare våren/sommaren kommer det säkert in fler klänningar i vitt/creme.

• caffe latte

Sylt: så fina ni är/var och skorna ser hur coola ut som helst.

• caffe latte

Men Milda maränger, vad är det du säger? Är det någon som har klagat på dina swap-grejor?

• caffe latte

Ringde just sambon och bad honom köpa hem Lantliv och butiksbakade saffransbullar, nu ska här laddas inför julen.

• caffe latte

Mimmamum: Jag tänkte att man kunde ställa upp gubbarna och sedan använda bollen för att slå ner dem, som bowling ungefär.

• caffe latte

Juliah: ljuskronan var jättefin och billig, en kombination som jag gillar. Jag säger: köp!

• caffe latte

Svår det där Juliah. Jag förstår ditt dilemma men jag kan nog tycka att ett muntligt avtal bör gälla men man kan ju alltid säga till köparna att det är först till kvarn som gäller.

• caffe latte

Äh, ignorera i mitt tidigare inlägg...jag har ändrat mig. Gör som LinaoMatilda säger istället.

Svar på tråden Vita hem del 6