Inlägg från: caffe latte |Visa alla inlägg
  • caffe latte

Vita hem del 6

Nu kom sambon hem med Lantliv...hej på en stund!

Ge gärna fler förslag på en fin vit klänning som passar till ett enklare bröllop i NY!

• caffe latte

God morgon.
    Jag kikar in här innan det är dags att åka till jobbet. Även om jag älskar mitt jobb så är det sååå skönt att det äntligen är fredag!

Imorgon bär det av till en julmarknad här i närheten. Då hoppas jag kunna köpa fint traditionellt julpynt och kanske ett fårskinn.

Lycka till med shoppingen Juliah! (och grattis till en bra affär med skåpet :))

• caffe latte

Marknaden är i en liten by i Västerbotten så jag tror/hoppas att det kan vara relativt billigt att shoppa där ;)

• caffe latte

Nu måste jag slita mig härifrån...tänk om man fick en heltidslön för att hänga här istället.

• caffe latte

Beatrize74: spegeln brukar finnas på hemljuvahem.nu . Jag hittar den inte där just nu men den kommer säkert in igen.

• caffe latte

Lisa: jag har också boken och den är riktigt mysig. Jag har hittat många recept som jag tänker prova på. Vi var dessutom på deras café senast vi var i Stockholm och ett besök där kan jag verkligen rekommendera!

• caffe latte

Åh nej Juliah, jag kan inte se bilderna... får jag också titta? *tittar bedjanden och flaxar med ögonfransarna* Jag kan bjuda på en latte...

• caffe latte

Juliah: vilken underbar tvättstuga! Jag antar att du alltid kommer att ha en maskin igång nu...det skulle jag ha om jag hade en sådan mysig tvättstuga att smita iväg till:)

• caffe latte
    MildaMaränger skrev 2007-11-12 12:56:14 följande:
    jammi jammi
    Jag håller med dig, verkligen jammi. Min favorit för tillfället är kardemummakola, så god. Jag ska prova saffranskolan så fort tillfälle ges.
Svar på tråden Vita hem del 6