Inlägg från: caffe latte |Visa alla inlägg
  • caffe latte

Vita hem del 6

Karamellfabriken skrev 2007-11-25 11:07:49 följande:
    Gullfia, Aj då :- DDet fick mig att tänka på när jag var på macken för ett tag sedan. Jag råkade tappa mina nycklar på golvet i bilen och när jag böjer mig ner för att ta upp dem kommer jag åt tutan som sitter mitt i ratten med pannan.Lite pinsamt att tuta sådär när man står i en bensinkö men ännu värre var när jag tittade upp och ser var som står skrivet i bakrutan på framförvarande raggarbil: "Tuta om du hade sex imorse". Det flinades ganska gott åt mig från alla håll kan jag säga  !  
    Ha ha, you made my day!
  • caffe latte

Vad fina bilder ni visar, trappor, pynt, pyssel ja alltihop.
    Jag har börjat gå igenom vårt julpynt och nu visar det sig att vi inte har några julgardiner som passar till fönstrena i huset så ni får gärna tipsa om fina och billiga gardiner, allt är av intresse.
    Mimmi006, jag har för mig att du visade bilder på dina julgardiner. Vill du visa dem igen?

• caffe latte
    mimmi006 skrev 2007-11-25 19:19:06 följande:
    Tack för bilden. De är jättefina, blir nog en sväng till Rusta imorgon.
  • caffe latte
    MariaV skrev 2007-11-25 20:43:41 följande:
    Jag är ute efter alla sorters julklappar till både stora och små Bluebox har jag kollat in, men ska springa in till ellos och se om de har nått skoj..
    Har du kollat in rumba.se ?. Där finns en hel del godbitar.
  • caffe latte
    mimmamum skrev 2007-11-25 21:09:57 följande:
    Så fint skrivbord Kajsa och vilket fyndpris! Ring!Bea så fint det kommer att bli och vilka sötisar som inspekterade!Nu är jag klar med utplaceringen av ljusstakarna, här är en dålig kvällsbild men ändå!
    Så fint!
  • caffe latte

FruPuffen: Tack för att du fotade, jätteroligt att se. Hoppas att det går bra med flygresan och att ni får en skön semesterresa.

• caffe latte
    Gullfina skrev 2007-11-27 19:16:50 följande:
    Ska det vara i zink?
    [/citat]

Ja, jag tycker att det är så fint och det lilla hjärtat är pricken över i:et.
    MiaMariah skrev 2007-11-27 19:17:48 följande:
    [citat]
    Det är jättesött! Älskar W & Co.. Ska iväg till en dansk butik i nästa vecka tror jag och då ska jag förhoppningsvis få tag i lite W & Co.. *myser*L
    Låter underbart!
Svar på tråden Vita hem del 6