Vita hem del 6
Kajsa M skrev 2007-11-27 18:55:14 följande:
Kajsa M skrev 2007-11-27 18:55:14 följande:
Fortsätter mitt inläggsmaraton medan jag har ångan uppe.
Jag tycker verkligen att det är jätteroligt att ni visar bilder på era alster för jag blir både imponerad och inspirerad av allt fint som ni gör. Det enda negativa är väl att jag får för mig att prova själv och det slutar alltid i katastrof och ett tryck på köp-knappen ;)
Juliah: läste bakåt i tråden och såg att det ev. är ett nytt reportage på gång. Så roligt, grattis! Ett samarbete med dessa damer kanske är mindre stressfyllt än det förra och de får förmodligen inte för sig att placera ut några färggranna plastprydnader :)
Birks och Kalles mamma: Jaaaaaa! Tack å tack å tack... som jag har letat men inte hittat. Du har gjort mig såååååå glad. Ett hus i storlek medium är beställt. :)
God morgon Juliah. Vad tråkigt att du har blivit anmäld, jag kan dock inte förstå varför. Nåväl, hoppas att du har hittat tillbaka till ditt goda morgonhumör och snabbt kan skaka av dig andras missunsamhet.
Du får försöka tänka på morgondagens utflykt istället och allt roligt som du/ni nu har framför er :)
men ojdå vad många inlägg det blev, sorry!
Kajsa M skrev 2007-11-30 14:04:01 följande:
Juliah: jag såg i ett reportage (kommer inte ihåg var) att de hade dukat upp med maränger (små färdigköpta maränger). På varje maräng hade de satt fast en silverpärla, så snyggt, enkelt och "vintrigt".
silverpärla = silverkula (ätbar). Jag feberyrar lite...
Jeajea: har snabbläst lite i tråden och såg något om en allergisk reaktion mot tvättmedel.Hoppas att du mår bättre nu. Vi har allergier i familjen och använder Neutral (oparfymerad), vilken fungerar bra för oss. Det kanske kan vara värt att prova?
Gott nytt år på er!
Här utlovas inga andra nyårslöften än att ta vara på nuet och uppskatta det. När jag summerar mitt 2007 och vad som har varit bäst med det året så är det ändå vardagsögonblicken med min familj, så jag måste säga att 2007 var ett toppenår.
Hoppas att vi alla får ett riktigt fint 2008!
Skönt att se att det finns fler partypinglor här i tråden ;)
Sovatime!
Eller här
www.ambiance.se/visa.phpid=28&kategori=7&underkategori=18 :