Inlägg från: caffe latte |Visa alla inlägg
  • caffe latte

Vita hem del 6

Gemelli: ett stort grattis till dig och familjen! En supersöt "lillgosse".

• caffe latte

Kajsa M: Jag vet inte om jag har sagt det tidigare men jag säger det här; gud vad fint det blev med väggen. Nu vill jag också ha "spontade" väggar men jag vet inte riktgt var :)

MM: jag håller en tumme för er imorgon!

• caffe latte

Påminnelse: imorgon börjar bolaget sälja årets Blossa-glögg! (Kom på det när jag såg vsm´s fina fynd)

• caffe latte

Åh, är det bara jag som har problem med fl´s hemsida?
    Jag hade skrivit ett inlägg tidigare men det gick inte att posta det *mutter*.

Nåväl, jag får väl försöka komma ihåg vad jag skrev...

Tack för påminnelsen om Leilas ikväll. Det ska jag inte missa.

Gud vad fina swap-presenter ni har gjort/fått. Kommer ni att göra något liknande igen (bara nyfiken jag kommer inte att delta p.g.a avsaknad av pysselgen)?

Grattis Juliah. Vad roligt att ni ska vara med i tidningen! Jag är inte ett dugg förvånad över att någon vill göra ett hemma hos- reportage hos er. Ni verkar ha ett sådant varmt, mysigt och hemtrevligt hem, jag är mer förvånad över att det tog så lång tid för dem att "upptäcka" er. :)

Till sist, jag skickar över en god, krämig latte toppad med kanel till alla som behöver en...nu vankas Leila!

• caffe latte
    Anton2005 skrev 2007-11-21 21:33:51 följande:
    Åh min lilla Anton somnar alltid i sin säng med en flaska välling på kvällen men idag när han är sjuk kom han springade och la sig bredvid mig i soffan sen tog han min hand och la på sin kind sen somnade han direkt. Åh va jag mös!
    Så mysigt!
  • caffe latte
    Adamama skrev 2007-11-23 14:11:57 följande:
    Jag är på jakt efter ett sådanat där enerverande änglaspel i mässing. Ni vet ett sådant som snurrar och plingar tills man blir tokig. Måste återuppleva min barndomsjular.   Men var hittar jag ett?
    Åhléns brukar också ha.

Fru Puffen: vad fina saker du köpt. Jag gillade dörrmattan extra mycket.

Här är det skyltsöndag på söndag. Har ni också skyltsöndag nu på söndag. (Jag har för mig att det var första helgen i december när jag var barn men jag minns inte riktigt.)
  • caffe latte

God morgon!
    Har ni sett att Syster Lycklig säljer Walther og co på nätet. Bara två produkter än men lycka!

• caffe latte

Gah, jag verkar ha svårt att hitta frågeteckensknappen...

• caffe latte

Idag är det skyltsöndag här och det har snöat hela natten, så mysigt. Förutom att gå på skyltsöndag så ska här bakas, renoveras och städas.
    Vad har ni andra för planer?

• caffe latte
    FruPuffen skrev 2007-11-25 09:49:25 följande:
    Vad mysigt med skyltsöndag! Jag tror det är nästa vecka här, men är faktiskt inte helt säker...
    Jag ska iallafall på julmys hos Helena Skarp (uthuset)! Sen ska jag packa också för en veckas vistelse i Spanien med make och 2 förkylda barn...
    Oj, vad jag blir avundsjuk...både Skarp och Spanien:)Du kanske tar med dig kameran till Skarp...?
Svar på tråden Vita hem del 6